Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2599
Fant ingen tråd om dette noe sted så tenkte jeg likesågodt kunne starte en

Selv om det ikke har gått stort mer enn en uke inn i det nye året har jeg allerede begynt å håpe på at ihvertfall noen av favoritt-bandene mine skal spille i Norge dette året. Blandt disse er det et lite håp om at både Metallica skal returnere til valle hovin og at AC/DC og Deep Purple vil stikke innom..
Kaizers Orchestra billetten har jeg allerede tryg forvart på rommet mitt


Derfor lurer jeg ganske enkelt på hva dere kunne tenke dere å se på en scene i dette året? Både ønskekonserter og allerede planlagte konserter
Iron Maiden kommer vel?
Nightwish er elsk<3
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Justice spiller 2. februar i Oslo, men billettene er utsolgt.
Dropkick Murphys
Postgirobygget

Håper på Plumbo også XD
Har billetter til Iron Maiden på Lerkendal

Judas Priest og Def Leppard kommer vel til Trondheim også
Ellers er det jo drømmen at Metallica skal komme tilbake fortest mulig
er dette en tråd med festivaler-konserter også, eller enkle? (Festivaler som Hove,Quart osv.)
Isåfall vill jeg nevne at In flames, Bullet for my Valentine, Babyshambles, Yeasayer, Converge, Kill Switch Engage, Dimmu Borgir, The cool kids, The wombats OSV skal spille på hove.
Tror selv dette blir et bra år for Hove ;-) Ivertfall for oss metal lovers.

Motörhead, Helloween og Soilwork er jo også bekreftet til Kvinesdalrock'en, sykt bra band, ivertfall etter min mening
Sist endret av confuser; 7. januar 2008 kl. 22:40.
Jeg har ingen planer om konserter i Norge, men jeg skal på noen i England

2. februar: Paramore + New Found Glory
8. februar: Coheed & Cambria + Madina Lake + Fightstar + Circa Survive
10. & 11. mai: Give It A Name '08 - festival i London. Lineup ukjent.
Sitat av confuser
er dette en tråd med festivaler-konserter også, eller enkle? (Festivaler som Hove,Quart osv.)
Vis hele sitatet...
Bare kom med du vil..bare det er konserter
Queens of the stoneage i februar.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
The Mars Volta spiller på Sentrum Scene tirsdag 19. februar, definitivt et band som er verdt å se live, enten man liker dem eller ikke. Jeg gleder meg som en hund! Ellers er WE 1. mars, The Dillinger Escape Plan 2. mars, og Explosions in the Sky 4. mai haket av på kalenderen.
Metallica 08 hadde vært knall, får forhåndsbestilt hvis det skjer. Så det håper jeg virkelig gjentar seg.
Hadde billett i fjor, men måtte dessverre selge den, så håper på ny sjanse i år.

Hadde vel ikke gjort noe om Danko Jones kom en tur.
Jeg skal på Kaizers i Bergen. Det tar ca 7 minutter å gå til konsertlokalet, så jeg fant ut at det måtte til. Jeg skal også på Maiden i Oslo ser det ut til, og dersom alt går bra skal jeg på Kent i slutten av måneden.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Ctu - Lindis
Hadde vel ikke gjort noe om Danko Jones kom en tur.
Vis hele sitatet...
F.eks. http://www.rockefeller.no/rf040408.html
Alien Sex Fiend (http://www.myspace.com/aliensexfiend) OG
The Cure (http://www.thecure.com/) på en drøy helg i Februar.

Pluss The Misfits i Mars! Blir et legendarisk år med andre ord. Blir sikkert noe mer også etterhvert, året har jo såvidt begynt.
Iron Maiden 24 Juli på Valle Hovin!!!
Def Leppard inntar senene den 24. mai på Halden festning. Da blir det god musikk og deilig utepils. Bilettene er i boks. NB: 16 års aldersgrense.
Håper på en rage against the machine konsert, men tror det er litt for mye å håpe på
Sensation White
Sensation Black
http://sensation.id-t.com/sensation2005/trailer/
Amsterdam Arena
Hmm, ingen som vet om noen gode hip hop konserter det er verdt å få med seg i år da?
Har falt litt ut etter et år i millitæret
Iron Maiden kommer var der på forrige de lever opp til alle forventninger + litt till<3
Iron Maiden står høyt på lista over kommende konserter, håper de klemmer til og spiller på Roskilde, så har foreløpig ikke kjøpt meg billett enda, men de to siste konsertene var herlige.

Ellers ser jeg frem til Radiohead på Roskilde, og regner med det dukker opp endel andre favoritter der også. The Killers hadde jeg hatt lyst til å fått med meg igjen. Ellers tror jeg at det blir en tur på Bon Jovi konsert på Ullevål.
Sist endret av SiMpSoNs; 8. januar 2008 kl. 00:07.
Sitat av Scr0tum
Queens of the stoneage i februar.
Vis hele sitatet...
Tirsdag 26. februar 2008 kl. 19.30 Oslo Spektrum
Pris kr. 425,-
Rock mot rus vil bli sinnsykt i år! (Dette er langt nord, i Andenes)

Headlinere: Dimmu Borgir, El caco og Madcon kan de by på en sinnsyk opplevelse for i alle fall meg
Selv om El Caco er det eneste bandet av de tre som jeg kan relatere meg sjangermessig til

Dessuter blir det jo Maiden på Lerkendal!
▼ ... noen uker senere ... ▼
da var det bekreftet at metallica kommer i år
Sitat av pwner2k
da var det bekreftet at metallica kommer i år
Vis hele sitatet...
Ahhh, ja billettene er allerede kjøpt.
Bare så synd det ble i Bergen
Sitat av STOREida
Ahhh, ja billettene er allerede kjøpt.
Bare så synd det ble i Bergen
Vis hele sitatet...
Synd nei, bare bra det
Gatas parlament spiller på ramp i trondheim på lørdagen
02.02: Justice
16.02: Alex Gopher
23.02: Mr. Oizo
28.02: Percee P & Guilty Simpson

Dette blir én fet måned!
Kaizers og National Bank blant mange andre, kommer til Slottsfjellet i år.
Det blir mildt sagt jævlig fett.
Ellers er der nok alltids noe på 37 og blitz.
Sist endret av Poke; 1. februar 2008 kl. 12:38.
Sitat av STOREida
Ahhh, ja billettene er allerede kjøpt.
Bare så synd det ble i Bergen
Vis hele sitatet...
Legges de ikke ut på mandag da?
Maidan biletter er kjøpt, ellers ikke de store planene.
Sitat av pwner2k
Legges de ikke ut på mandag da?
Vis hele sitatet...
Jepp, men så er det noe som kalles forhåndssalg. Får tilgang til det om du er medlem av metclub.
Mark Knopfler i spektrum! 20. april.
Sitat av Mdface
Mark Knopfler i spektrum! 20. april.
Vis hele sitatet...
Han spiller også i Bergen 21. april
Bruce Springsteen

man, 07.07.08
kl.17:00

tir, 08.07.08
kl.17:00

Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Det var snakk om at Led Zeppelin skulle ha en Tour dette året, håper de kommer til Norge.
Grant-Lee Phillips kommer til Rockefeller 30. april, og Nick Cave and the Bad Seeds kommer til Spektrum 16. mai.
Turboneger (20. feb) og madcon (23. feb) spiller på bingo'n @ lillehammer

Ellers er det jo verdt å ta en tur innom rockefeller.no f.eks.
Justus Köhncke på Sunkissed 29/3 og Trentemøller på Rockefeller 3/5 er vårens høydepunkter for meg.
Sitat av Scr0tum
Queens of the stoneage i februar.
Vis hele sitatet...
For å ikke glemme at de har med seg Biffy Clyro til oppvarming. Blir konge!
Foo Fighters på Norwegian Wood! Dave Grohl er deilig.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Deep Purple kommer på Steinkjerfestivalen i sommer vet jeg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
SENSATION!!!!!!!


Jeg lurer på om det er noen som vet når sensation er i 2008. Ikke bare i amsterdam arena. Vet sensation er i både Latvia, Tyskland, Polen osv.., men det jeg lurer på er NÅR det er.. Enten det er i Latvia, Tyskland, Polen eller hva..
Jeg fyller DESVERRE ikke 18 før sensation tar turen til Amsterdam Arena (noe som er dritkjipt, for det er liksom i Amsterdam det skjer.. ! ) så derfor lurer jeg på om noen vet noen andre datoer andre steder, så jeg vertfall får opplevd å være på sensation!!

HJELP!!!