Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 688
Problemet er at dataen starter i sikkerhetsvalg modus. Har prøvd å starte den i alle alternativene f.eks: sikkerhetsmodus, sikkerhetsmodus m nettverk, start windows på vanlig måte OSV.
Men den bare restarter å kommer inn i sikkerhetsvalg modus. Fikk til å scanne daten på at vis som gjorde at det stod at den ikke kunne starte fordi det er en farlig fil på dataen.
Noen som vet hva jeg kan gjøre ?
sett i widows cden igjen og reparer det med gjenoppretningskontoll. men da må du boote fra cden....
vdr
Trådstarter
72 1
Sitat av ZnaCe
sett i widows cden igjen og reparer det med gjenoppretningskontoll. men da må du boote fra cden....
Vis hele sitatet...
cd romme er ødelagt kan jeg gjøre det på en annen måte eller noe?
floppy?hehe eneste jeg vet om i vertfall er floppy eler cdromm sorry
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
En datamaskin uten CD-rom? Da kommer du deg beklageligvis ikke veldig langt.

Få tak i en CD-rom som fungerer og kjør en repair på installasjonen.
vdr
Trådstarter
72 1
har 2 pc'er. Er det mulig å bytte cd rom?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom de bruker samme interface (IDE \ SATA) er det bare å flytte over.
vdr
Trådstarter
72 1
åssen kan jeg finne ut det ?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, se bakpå de.
Det er sikkert det samme. Bare bytt og kjør reinstall.

Kan kanskje være en fordel å formattere disken på maskinen du har problemer med først.
vdr
Trådstarter
72 1
Fikk det til. Takk AtXbYeA
hadde ikke trengt å formatere da. må gjøre det man kan for å slipe det.mister så mye hvis du ikke har backup

god erfaring med formatering.....