Hallo! "Demomaking for Dummies" og lignende foredrag har blitt en tradisjon på TG. I år er Duckers (som har brukt å holde de foredragene) bortreist i påsken, så mortz og jeg har blitt spurt om å holde et slikt foredrag. Har dere noen formening om hvordan et slikt foredrag burde være? Hva har vært bra / ikke så bra før? Hva ønsker dere at skal vektlegges i et slikt foredrag?
Målgruppen tror jeg blir folk som kan C++ okeish fra før og ønsker å ta steget videre til spill-/demokoding, eller folk som bare ønsker å se litt hvordan spill-/demokoding egentlig foregår.
Mortz kom med et forslag som går ut på å først ha en grunnleggende del, og så kjøre en litt mer avansert del hvor man får brukt alt i praksis, ala "How to make a flight simulator in 60 minutes" eller noe! Hva tror dere?
Kom med forslag som sagt! Vi kommer forøvrig til å samarbeide litt med Duckers under planleggingen av foredraget.
Målgruppen tror jeg blir folk som kan C++ okeish fra før og ønsker å ta steget videre til spill-/demokoding, eller folk som bare ønsker å se litt hvordan spill-/demokoding egentlig foregår.
Mortz kom med et forslag som går ut på å først ha en grunnleggende del, og så kjøre en litt mer avansert del hvor man får brukt alt i praksis, ala "How to make a flight simulator in 60 minutes" eller noe! Hva tror dere?
Kom med forslag som sagt! Vi kommer forøvrig til å samarbeide litt med Duckers under planleggingen av foredraget.