Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 7307
Har noen tips til hvor jeg kan gjemme snus boks(er)?

MOD: Hvis denne er postet feil, flytt den!

- SeNeR
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvem skal du gjemme det fra? Mamma og pappa? Tollvesenet? Fandens oldemor? Guden for dårlige forklaringer?
I toeren....

Seriøst - hvordan skal vi vite dette når vi ikke vet noe om hvor du bor, hvordan du bor etc?
Hvorfor skal du gjemme snusbokser!?
Så moren din ikke finner dem?
Kanskje innskrenke mulighetene?

Rommet? Bilen? Norge?
2008-1989=19år?

Flytt hjemmefra
Sist endret av jørgs; 27. desember 2007 kl. 18:19.
Trådstarter
8 0
Gjemmer de for morra mi
Bare si hvor det kan være lurt og gjemme dem, trenger ikke og vite hvordan det ser ut hos meg
blant klær f.eks?
Har du ps2 kan du gjemme en boks i det tomme rommet på baksiden, det som orginalt er ment som hardisk rom eller no.
Seriøst jeg ler meg ihjel.

Okei, jeg skal si det noe smart noe.

1. Du henter en sag.
2. Du sager et hull i gulvet.
3. putter snusboksen nedi.
4. putter ett teppe over.

Trur ikke hu kommer til å fjerne teppet og så lete under gulvet
"HA_HA".
Hvor lenge, og hvor mye?
Med mindre moren din ransaker rommet ditt er det ikke verre enn at du legger de i skrivebordskuffen din?

Bak ting er jo en klassiker, bak bøker i bokhyllen.

Er det snakk om noen bokser så hiv dem langt ned i frysa
Du kan alltids kjøpe deg en pringels boks. Spise opp en del, ta ut resten, putte snusbokse nedi, putte chips på toppen.. vips! Verdens beste snus hjemme sted.

Ellers kan du hjemme den inni pcen. f.eks der som det er plass til floppy, hard disk.. u name it!
Det jeg brukte da jeg var 14. Og, om du faktisk er 19 år og redd for at mamma'n din skal finne snusen din? Vel.. Det er vel kanskje på tide å flytte ut!
Sitat av SeNeR
Gjemmer de for morra mi
Bare si hvor det kan være lurt og gjemme dem, trenger ikke og vite hvordan det ser ut hos meg
Vis hele sitatet...
Om man skaffer seg et liv så følger det med en magisk (men hemmelig) duppedingz som er usynlig for alle andre enn eieren, hvor man kan hjemme slike ting som snusbokser...
Trådstarter
8 0
Hvis jeg ikke begynte og snuse/røyke skulle de gi meg 10,000.
Hvis de finner ut at jeg snuser skylder jeg dem.

Got it?
Hvis jeg ikke begynnte å snuse/røyke fikk jeg billappen.
Vell, den fikk jeg ikke.

Dem finner det jo ut en eller annen gang.
Personlig trur jeg ikke at du snuser. Du har kanskje din føreste boks, hjemme nå?
Full av frustrasjon om at du kanskje blir tatt.. Seriøst, scanner de rommet ditt?

Er ikke værre enn og legge den litt langt inn i skoffen.
Sitat av SeNeR
Hvis jeg ikke begynte og snuse/røyke skulle de gi meg 10,000.
Hvis de finner ut at jeg snuser skylder jeg dem.

Got it?
Vis hele sitatet...
Ja, got it!

Du er ikke bare et svakt menneske, du er også mindre intelligent...
Det som er saken her tenker jeg er at han har fått en av sine snusbokser og er rundt 14-15 år. Derfor er han så sinnsykt kry at han tar det opp her for å vise verden hvor "tøff" han er
Stapp de opp i rektum
Sitat av SeNeR
Hvis jeg ikke begynte og snuse/røyke skulle de gi meg 10,000.
Hvis de finner ut at jeg snuser skylder jeg dem.

Got it?
Vis hele sitatet...
Hurra for å svindle foreldra sine for 10k!

Men herregud, særiøst? Hvor vanskelig kan det være å gjemme en liten boks?
Trådstarter
8 0
Jeg hadde et genialt sted før, men jeg omøblerte.

Så nå har jeg ikke noen steder lenger.
OT: Det der var bare teit. Jeg hadde en lignende avtale med min Far, om jeg ikke røyka/snusa/drakk før jeg ble 18, skulle de spandere lappen på meg + bil. Det klarte jeg ikke, jeg innrømte det, og gav meg. Ærlighet varer lengst.

Tilbake til poeget: Du kan vel legge den i kles skapet ditt? Et annet triks som kan funke er å legge den under senga til foreldrene dine.. lite sanynlig at de leter der ved mindre de skal vaske/støvsuge da. Eller som OOM sier, pringlesbox, og lignende småsaker å legge den i.
Litt mye dissing her. Kjenner til problemet. Kjøp en boks med sånn tyggisremser, sånn rosa, ikke noe påfallende det siden du er 14. Ta ut tyggisen, putt snusen oppi. Eventuelt kan du oppbevare den i sisternen på toalettet. Eller så kan du gjemme snusen i den grønne boksen du har nattreguleringen i.
inni kassen til en gulvhøytaler
øhh, en slager er jo å ha snusen i lomma da.. Hvis du prøver å skjule at du snuser for foreldrene dine, hva er poenget med å ha snusen/snuse hjemme? Legg den i et skap på skolen, eller få litt bedre selvdisiplin, og slutt.
Skapet burde funke fint! Du legger vel inn ferdigvasket klær selv? Tviler ganske sterkt på at moren din snoker rundt i klesskapet ditt.
Har du sett den første Matrix filmen?
Husker du hvor Neo gjemte mini-diskene sine i begynnelsen av filmen?

How To Make a Secret Hollow Book
Stapp de i tomme pringlesbokser. Passer perfekt.
Gjem det i røykpakka. Snusboks passer fint til en tom 20-pakning med prince
Sist endret av paranoy; 27. desember 2007 kl. 19:24.
Sitat av paranoy
Gjem det i røykpakka. Snusboks passer fint til en tom 20-pakning med prince
Vis hele sitatet...

Hihi, når gutten ikke ska snuse, kommer foreldrene til å juble, selv om han røyker<3 Var det noe gale med røyk da?
en snusboks passer ikke i en 20pakning med prince nei^^

Jeg også hadde en slik avtale med mor og far, men tilslutt sa jeg ifra til de at jeg gjorde det. En av tingene mamma først spurte om, var hvor jeg hadde gjemt boksene. Saken er det at jeg gjemte aldri boksene, jeg hadde de i nattbords skuffen, ved siden av pc'n eller liggende i lomma. Var litt værre når de fant mine 2 litre med hjemmbrent...
Alkoholisert gamer
Putt den i sokken rett før du skal inn døra, oxo legger du den under puta di når du har kommet inn.. Når du skal ut tar du den ned i sokken igjen..Fortsett sånn til du har flytta hjemmefra..

Eller putt den innerst i kjøleskapet
gi oss et bilde av rummet ditt så er det mye enklere!

eller vist du har vhs filmer så kan du putte dåsa inni coveret eller inni høytalere!
Husker jeg gjemte både snus og røyk inne i høytalerne mine, jeg var vel og merke 13 da...
Sist endret av Knowledge; 27. desember 2007 kl. 20:34.
Sitat av Ancoil
en snusboks passer ikke i en 20pakning med prince nei^^
Vis hele sitatet...
Den må jo være tom da. Hva skal du med røyk når du snuser? =)
Sist endret av paranoy; 27. desember 2007 kl. 20:38.
Sitat av paranoy
Den må jo være tom da. Hva skal du med røyk når du snuser? =)
Vis hele sitatet...
Hehe, tom eller ikke, du får ikke en snusboks inn i en 20pakkning. Føler meg relativt sikker på den.
Kjøp en tykk bok du ikke har tenkt/lyst til å lese, så skjærer du et passende hull i sidene (de inni boken da, selfølgelig) og sett den i hyllen sammen med noen andre bøker.
Grav den ned i en potteplante.
Dette kan rett og slett bare ikke foregå lengre. Herregud.