Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 3982
Noen som vet om et nettsted eller en plass hvor jeg kan finne klipp av folk som dør i ulykker osv? Høres kanskje brutalt ut, men er nyskjerrig fordi kameraten min fortalte om en som f.eks. datt på skateboard og knuste hodet mot en jernstang. Jeg skater selv og fikk sjokk og er derfor nysgjerrig. Skriv til meg på PM eller skriv her (om det er lov)

Eirik
Liveleak, tidligere Ogrish, har en del slikt.
Søk på Faces of Death på diverse videosider og torrentsider.
Tror liveleak har fjernet mange av de værste klippene. Noe som igrunn ikke gjorde noe ettersom de fleste var direkte motbydelige. Men google hjelper deg muligens, og om ikke så finner du mye forstyrrende på Limewire.
Ligger det ikke noe på break da?
Du finner helt sikkert noe på forumet til www.b0g.org
ogrish? Rotten.com? Ellers vil jeg anbefale filmen Faces of death ja, noen passe sjuke scener der. Jævlig sjuk film laget av noen sjuke jævler.
Hvorfor i alle dager vil du se noe slikt?!

Jeg så noen faces of death filmer/bilder når jeg gikk i 5. klasse. Har aldri kommet over hvor jævlig mennesker kan være mot hverandre og hvor syk verden er...
Dette kalles vel snuff? Det er ulovlig i norge tror jeg, men jeg er uvitende.
Sitat av max-mekka
Dette kalles vel snuff? Det er ulovlig i norge tror jeg, men jeg er uvitende.
Vis hele sitatet...
Atte, de kaller filmer av folk som dør for snuff?
Søker du på Facez of Death er det enda verre. Jeg skrudde av etter 3 minutter. Noe av det verste jeg har sett. Var bilder av de lik som var så ille tilredt som overhodet mulig uten kommentarer, bare skummel og fæl musikk i bakgrunnen.
Jeg er ikke personlig interessert i slik, men det kan gi enkelte mennesker en nyttig "reality-check". <subjektiv>Desverre så tror enkelte at alle egentlig er snille mennesker, og at vi ikke trenger å straffe slemme handlinger. Bare gi hverandre en klem og si unskyld</subjektiv>

For å konkludere, og komme med en nykommer så har vi:

liveleak (tidligere ogrish)
rotten.com
b0g
Faces of Death
Snuff movies
og "Best of banned on television"
vil ikke se på.. blir redd
fyfaen ass angående det derre faces of death. så to klipp når jeg var liten. var en russisk soldat som hadde blitt catcha av noen geriljasoldater eller noe så kuttet de av han hodet med kniv sakte sakte. så var det noen terrorister som skjøt en dame som gråt i hodet med revolver så kom det jævlig mye blod og gørr på veggen bak. helt jævlig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg mente egentlig ikke at jeg ville se scener hvor det skjer makabre / perverse ting med folk. Tenkte mer på ulykker og lignende. IKKE vold. Hehe. Men takk for svar likevel, kan vel finne en del ting på de sidene dere har gitt meg, selvom jeg vil tro mye av innholdet kan virke ganske kvalmende.
Sitat av jørgs
fyfaen ass angående det derre faces of death. så to klipp når jeg var liten. var en russisk soldat som hadde blitt catcha av noen geriljasoldater eller noe så kuttet de av han hodet med kniv sakte sakte.
Vis hele sitatet...
Tviler på at dette var FoD, dette er vel et klipp med en russisk soldat fra Tsjetsjenia fra tidlig nittiall.

så var det noen terrorister som skjøt en dame som gråt i hodet med revolver så kom det jævlig mye blod og gørr på veggen bak. helt jævlig
Vis hele sitatet...
Dette klippet er heller ikke fra FoD, men et klipp laget av en amatørfilmskaper. Det er fake.
Sjekk ut www.nothingtoxic.com...
Jeg LOVER at du finner det der..

Men det er egentlig en ganske koselig side også, de viser med andre ord ikke bare død og slikt
www.charonboat.com
Her har du mye ulykker osv
Vet ikke om dere er inne i Encyclopædia Dramatica, men de har en del gore og lignende på "Offended?"
http://encyclopediadramatica.com/Offended
Sitat av rullande
Noen som vet om et nettsted eller en plass hvor jeg kan finne klipp av folk som dør i ulykker osv?
Vis hele sitatet...

1) åpne en link til et sted som har film..--> vi prøver en kjent en...youtube.com
2) søk på ordet død(elig), da oversatt til engelsk.... FATAL.
3) se http://www.youtube.com/watch?v=oP5lTJC2YZU for eks.
Vil advare sarte sjeler mot denne, men finnes denslags her på dette forum?

*edit* ser på linken i posten før meg....
Mye "freakshow" der dah... ikke anna død en slips kuler, kniv og fall....
WTF er tingen med "tiss bæsj" ? mye fra rotten iallefall, men man kommer jo ikke unna den...

drit i advarselen til min link iallefall.....
Sist endret av DeathByDigital; 27. november 2007 kl. 23:00.
Faces of death er vel også "fake", i den forstand at det ikke er ekte drap, bortsett fra enkelte scener hentet fra media.

Betegnelsen snuff favner vanligvis ikke vanlige opptak av drap og ulykker. De vanligste definisjonene krever at drapet er filmet med den motivasjon å distribuere og tjene penger på "verket", enkelte definisjoner krever at drapet inngår i en film, altså at korte klipp ikke er nok til å oppfylle definisjonen.
Henger meg på Commie's definisjon.
Snuff er ikke "tilfeldig" dødsfall fanget på tape.....
Sitat av jørgs
fyfaen ass angående det derre faces of death. så to klipp når jeg var liten. var en russisk soldat som hadde blitt catcha av noen geriljasoldater eller noe så kuttet de av han hodet med kniv sakte sakte. så var det noen terrorister som skjøt en dame som gråt i hodet med revolver så kom det jævlig mye blod og gørr på veggen bak. helt jævlig
Vis hele sitatet...
Så samme filmen i ung alder. Glemmer aldri de helvetes lydene. Hate that shit. Så også en film av en som fikk kukhodet avskåret. Det er så forbanna mye sykt at man blir ødelagt av det.
Faces Of Death: http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0
Ikke noe spess hyggelig film, en veninne spydde av den( ), men trøst deg med at 60% er fake
Jeg har bare sett noen av de i hals-skjeringene i Afghanistan og ja, de var fakktisk jævlige!
Noe helt annet en film, lyden, blikkene osv.!

Leste en gang i ViMenn om folk som betalte masse for å se på det, en slags fetish for de.
Men bare søk på google, ikke vanskelig å finn..
www.killsometime.com har noen filmer.
Her blir ikke karen drept, men den er litt grov alikevell: http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=1097
www.heaven666.org har vel noe av det sykeste.
www.rotten.com
www.snuffx.com

Sist nevnte må du vel betale for å disse dager. Men altså sånn helst seriøst, det er ikkje mykje å sjå på, folk som blir kniv stikki i halsen, skutt i kneskåla voldtekt, nekrofili osv osv, er ikkje stort å sjå på...

EDIT: leste ikkje heile posten, men iallefall du finner ulykker på begge de sidene også.
Sist endret av Zaper; 28. november 2007 kl. 18:51.
Viss dere liker dødssener og slikt. Og har en sterk mage - samt en ikke-fotografisk-hjerne.
Så kan dere jo alltids se:
Salò o le 120 giornate di Sodoma
Salò er jo ikke akkurat så blodig. Det er riktig nok noen slemme dødsscener helt i slutten av filmen, men resten av den er mer psykologisk (og koprofagisk) ekkel enn "dødsekkel"..
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ah, gode gamle Ogrish. Det var den feteste siden ever. Liveleak som kom opp etter at Ogrish ble tatt ned er bare piss i forhold. Savner også det klippet av russern som blir kutta strupen på. Noen som har direktelink til hvor jeg kan se den?

Edit: Bra jobbet med oppdelinga av ordet i topicen btw.
Sist endret av thomasf; 28. november 2007 kl. 20:25.
rart at ingen har nevnt: www.ogrishforum.com - registrer og dere får tilgang på alt av bilder og videoer.
Russern som får strupen skåret over kan du se her, men da i svart/hvitt.

Flere slike her
Alle disse greiene var egentlig litt skuffende.
Spessielt Faces of Death, som jeg hadde bygget opp litt forventninger til mens jeg leste denne tråden.
Har ingen probleme med og se dettehere, noen som har noe verre?(Ikke for og vere kald jævel, men av pur interesse for hva som skal til for og forstyrre min egen syke)

Har sett Hals-hogginger osv fra afghanistan, og de var ganske syke men dete er en god stund suden, er ikke vanskelig og finne verre med et lite google-søk.

Har egentlig ikke noe og bidra med her, men intresang tråd var det!

Joachimsen: Spydde hun av det? Har hun ikke sett på nyhetene? Eller kjøttdisken på Gilde?
jaG
Produktutvikler
Sitat av xtapolapocetl
Russern som får strupen skåret over kan du se her, men da i svart/hvitt.
Vis hele sitatet...
Rett og slett kvalmende.
Hardcore: Faces of Death er jo som noen andre allerede har nevnt mest fake, med noen nyhetsklipp/hjemmevidoer innimellom. Men noe verre enn en som får skåret over strupen filmet på kloss hold? Hva er du ute etter egentlig?
En kompis viste meg en film fra en side som heter, bmevideo. fyfaen det er ekleste jeg har sett, er en kar som kutter av seg kukken og resten av systemet brakk meg naar jeg titta bort paa skjermen. btw drommejobben er storfaen.
Sist endret av BeerViking; 29. november 2007 kl. 06:18.
Sitat av xtapolapocetl
Hardcore: Faces of Death er jo som noen andre allerede har nevnt mest fake, med noen nyhetsklipp/hjemmevidoer innimellom. Men noe verre enn en som får skåret over strupen filmet på kloss hold? Hva er du ute etter egentlig?
Vis hele sitatet...
Hmm, ikke godt og si egentlig. I bunn og grunn er jeg ikke ute etter noe.
Men hadde vert.. Intresangt. og se noe helt ytterst inforjævlig ikke_sove_på_tre_uker greier.
Ikke at dette er noe spessielt og lengte etter!
Sitat av BeerViking
En kompis viste meg en film fra en side som heter, bmevideo. fyfaen det er ekleste jeg har sett, er en kar som kutter av seg kukken og resten av systemet brakk meg naar jeg titta bort paa skjermen. btw drommejobben er storfaen.
Vis hele sitatet...
BME pain olympics finalists, sykeste jeg noen gang har sett... Eller rettere sagt prøvd å se. Jeg klarte ikke få meg til å se hele mått titte bort og skru av. Hvis noen har fetish for balle-avkutting etc, kan jeg vel "anbefale" den...
Sist endret av dword; 29. november 2007 kl. 12:45.
Sitat av Hardcore
Hmm, ikke godt og si egentlig. I bunn og grunn er jeg ikke ute etter noe.
Men hadde vert.. Intresangt. og se noe helt ytterst inforjævlig ikke_sove_på_tre_uker greier.
Ikke at dette er noe spessielt og lengte etter!
Vis hele sitatet...
Da vet jeg hva du kan se!
For noen dager siden gikk "Jomfruskolen" på TvNorge.
Jeg såg litt... Kasta litt opp, bytta litt kanal, skiftet tilbake, og klorte ut øynene mine.
Og siden det har jeg ikke fått sovet uten sovepille. Ligger lysvåken med svære øyne til pilla kicker inn. Dessuten får den deg til å miste sexlysten...
Nå er det ikke akkurat vold eller blod i den, men det holder vel lenge med ei gammel dame på 60år som ligger naken og forklarer hvordan et underliv ser ut til en svett og bleik 40åring...
Sist endret av GothQueen; 29. november 2007 kl. 20:48. Grunn: trykkleifer og feilslurver
De som står bak slike sider, som mangen av disse, må mildt sagt være SYKE i hode.. Kan da ikke være mye glede i å se på slike? Ser selv slike, jeg blir nesten litt hekta, får liksom et lite kick (?)
Sist endret av l2s; 29. november 2007 kl. 20:56.
BME pain olympics finalists, sykeste jeg noen gang har sett... Eller rettere sagt prøvd å se. Jeg klarte ikke få meg til å se hele mått titte bort og skru av. Hvis noen har fetish for balle-avkutting etc, kan jeg vel "anbefale" den...
Vis hele sitatet...
ja, fy faen det er det det sykeste jeg har sett også finnes ikke spillefilmer som er ekle etter at jeg så den filmen. Vis man har fetish for BME tror jeg man bør tvangsinnleges.
Sist endret av BeerViking; 30. november 2007 kl. 08:24.