Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 856
Fatter driver og selger helsekostprodukter på si, og jeg har lagd en side til han, og hans organisasjon. Syns dere den ser grei ut? http://www.teamforever.no
Jeg begynner helt på ny, skal holde meg så konstruktiv så mulig:
#1 Prøv å avslutte linjene som strekker seg på tvers av skjermen(meny etc)
#2 Prøv å skifte farger, en litt mørkere blå kanskje
#3 Sett "hjem" linken helt til venstre
#4 Fjern gjesteboken og hitcounteren
Sist endret av Petter Pan; 23. november 2007 kl. 16:59.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Mekka i frontpage eller? Du kan jo begynne med å skrive "vært" isteden for "vert".
Trådstarter
24 0
Sitat av Polar-
Mekka i frontpage eller? Du kan jo begynne med å skrive "vært" isteden for "vert".
Vis hele sitatet...
Har brukt notepad. men har skaffa meg dreamweaver nå=)
Fjern den iframen fortest mulig, fysj.

Bruk et includescript i PHP eller noe, eller bruk AJAX hvis du vil være fancy.

Bare ha navnet i overskriften (som jeg ikke så med en gang), ikke hele adressen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg hater bruken av iframes og tabeller til layout. Hvorfor skal man få horisontal-scroll på en liten iframe som ikke er mer enn 50% av sidens høyde?
Hvorfor trenger han gjestebok om han driver å selger å helsekostprodukter? Får for min del siden til å virke veldig useriøs.
Brukeren har egentlig også liten glede av å vite besøkstallet på siden. Dropp den teksten og erstatt den med kontaktinformasjon.
Det er også en del steder der det er alt for lite luft mellom elementer. Jeg ville revurdert fontbruken og bruken av CAPS på store deler av siden.
Når det gjelder layouten var den ganske kjedelig, bruk større konraster mellom fargene (På farger som passer sammen), få mer luft på siden.

Alt i alt får designet siden til å virke veldig useriøs.

FLP-sangen.. Ikke vet jeg hva det er, men tror du en så stor andel av brukerne kommer for å laste ned den at den bør ligge midt i hovednavigeringen?

Føler det er for mye å ta tak i her til at jeg kan nevne alt, men du bør nok revurdere og redesigne en del før du bør si deg fornøyd.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Gå for noe som passer med prislisten, samme fargevalg og tynnere.. elementer. Sånn som siden ser ut nå så er det ikke helt lett å finne ut hva du gjør / tilbyr.
Trådstarter
24 0
Sitat av z0p
Jeg hater bruken av iframes og tabeller til layout. Hvorfor skal man få horisontal-scroll på en liten iframe som ikke er mer enn 50% av sidens høyde?
Hvorfor trenger han gjestebok om han driver å selger å helsekostprodukter? Får for min del siden til å virke veldig useriøs.
Brukeren har egentlig også liten glede av å vite besøkstallet på siden. Dropp den teksten og erstatt den med kontaktinformasjon.
Det er også en del steder der det er alt for lite luft mellom elementer. Jeg ville revurdert fontbruken og bruken av CAPS på store deler av siden.
Når det gjelder layouten var den ganske kjedelig, bruk større konraster mellom fargene (På farger som passer sammen), få mer luft på siden.

Alt i alt får designet siden til å virke veldig useriøs.

FLP-sangen.. Ikke vet jeg hva det er, men tror du en så stor andel av brukerne kommer for å laste ned den at den bør ligge midt i hovednavigeringen?

Føler det er for mye å ta tak i her til at jeg kan nevne alt, men du bør nok revurdere og redesigne en del før du bør si deg fornøyd.
Vis hele sitatet...



Det var fadern som ville ha med gjestebok og besøkstellern da. så det får jeg nok beholde. Skal prøve å gjøre noe med den iframen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Da ville jeg nok prøvd å implementert det noe bedre.
Sitat av LtFutt
Syns dere den ser grei ut?
Vis hele sitatet...
Kort sagt: Nei
Savner organisasjonsnummer...
Og det er lite på forsiden som indikerer hva den selger.
Man finner først ut hva dere selger etter at man har lastet ned den 444KB store .pdf fila ved navn "norsk prisliste"
Det er svært få som gidder å laste ned en prisliste til produkter man ikke veit hva er.
legg til f.eks."Din forhandler av helsekostprodukter" hvor det står "www.teamforever.no"

"Her kan du finne nyttige dokumenter til din forretning. "
Javel, hvilke typer dokumeneter?
Til hvilken type forrentning?
Sist endret av Turbolego; 23. november 2007 kl. 19:24.
Trådstarter
24 0
Sitat av Turbolego
Savner organisasjonsnummer...
Og det er lite på forsiden som indikerer hva den selger.
Man finner først ut hva dere selger etter at man har lastet ned den 444KB store .pdf fila ved navn "norsk prisliste"
Det er svært få som gidder å laste ned en prisliste til produkter man ikke veit hva er.
legg til f.eks."Din forhandler av helsekostprodukter" hvor det står "www.teamforever.no"

"Her kan du finne nyttige dokumenter til din forretning. "
Javel, hvilke typer dokumeneter?
Til hvilken type forrentning?
Vis hele sitatet...

Ja. informerte kanskje litt lite til å begynne med. Siden er ikke ment som en presentasjon av forretningen, holder på med en sånn side nå.