Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5498
Noen ganger liker jeg og høre på litt hard trance når jeg er på tur, speedcore og andre ing,(føler at huet tar litt mer av da, mens andre ganger liker jeg og bare slappe av med chill techno med digge dame stemmer. hehe...
Techno og House musikk funker kun fett i mine ører når eg tygge knips eller drar linjer, eg meiner at nokke av det beste man kan høre på når man f.eks røyker er reaggea, og da tenker eg spesielt på Bob Marley, den mannen er genial. Syns musikken hans er fantastisk når man sitter å røyker sammen en god gjeng og bare prater, evt sitter ute i sola og chiller. Liker godt å høre kul hiphop når eg er på fest å røyker, då får du en fin feststemning Men dette er kun mine meininger, smaken er som baken!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har ikke trippet så mye på sopp, men de gangene jeg har gjort det, var dj tiesto helt sinnsykt digg! særlig de flytende sangene
Booka Shade - Mandarine Girl
Justin Martin - The Fugitive
Christopher & Raphael Just - Popper(Shinichi Osawa Distortion Disco Edit)

Syns det er herlig house - http://www.mininova.org/tor/631211 - torrent der til hele albumet!

Vibrasphere - Erosion(Club Mix)
Inner State - Sin City

Psychedelic musikk =D - http://thepiratebay.org/search/Vibrasphere/0/3/100 - Øverste til det albumet, ellers er det masse anna gosnacks der!

Cafè Del Mar & Basement Jaxx er også til og anbefale
salvia musikk:
seigmen

musikk som passer til cannabis varierer selvsagt, men eg liker veldig godt å høyre på

red hot chilli pepper
gorillaz
Eminem
twiztid
seigmen
marilyn manson
Hva slags musikk som passer til rus er veldig individuelt og alle har sin smak. Om det er noen sjangere man liker å høre på så foreslår jeg at man finner mer musikk av samme typen. Kommer ikke stort mer godt ut av denne tråden.