Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 555
For en drøye to år siden avinstallerte jeg Star Wars: KOTOR. og nå fikk jeg lyst til å spille det igjen, men når jeg setter inn CD'en kommer det først opp en rute hvor det står, Install og Exit.
Jeg trykker install og noen hundredeler senere popper det opp en boks og spør om jeg vil avinstallere, trykker jeg avbryt skjer ingenting, og om jeg trykker ok kommer den typiske boksen som er der når man avinstallerer spill, men avinstaleringen tar ett sekund og så er den ferdig.
Neste gang jeg prøver å starte installeringen skjer det samme.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
Prøvd å slette alle gamesaver og alle mapper som har noe med spillet å gjøre?
Ja, søkte tillogmed etter filer som kunne ha vært igjen.
Prøv: start> run> skriv "regedit"> søk etter spillet og se om det ligger noe info om det der. Hvis du finner noe så sletter du det.
Prøv og innstaler med en konto med administrator rettigheter?
Sitat av zipp
Prøv: start> run> skriv "regedit"> søk etter spillet og se om det ligger noe info om det der. Hvis du finner noe så sletter du det.
Vis hele sitatet...
Finner ingenting.

Sitat av OoM
Prøv og innstaler med en konto med administrator rettigheter?
Vis hele sitatet...
har administrator-rettigheter
Tviler på det funker noe særlig bedre, men prøv å avinnstaller og slett med ccleaner
Sitat av zipp
Tviler på det funker noe særlig bedre, men prøv å avinnstaller og slett med ccleaner
Vis hele sitatet...
høyreklikket og fjernet uninstalleren, da funket det. takk for hjelpen!