View Single Post
Sitat av The Great Catsby Vis innlegg
Du utviser en skremmende mangel på kritisk sans, og virker å lulle deg inn i din egen fantasiverden der magisk tenkning og troen på det gode i mennesket regjerer.
Jeg og de fleste andre som har fullført ungdomsskolen vil se på dette som en stor hemmelse.

Du fortsetter så å spre denne pseudovitenskapelige overbevisningen din på et forum som frekventeres av mange unge folk som er i en lettpåvirkelig alder.
Det at du er i stand til å formulere deg på en måte som gjør at det krever pittelitt mer innsats enn vanlig for ditt slag, å avsløre det du skriver som fullstendig pølsevev, kan forlede dem til å tro at det finnes et fnugg av sannhet i det du skriver.

Dette vil jeg og mange andre se på som en negativ egenskap, og ifølge ditt eget aksiom burde du derfor slutte å spre svada.
Vis hele sitatet...
Hvem er du til å si at hva jeg tror på er svada? Jeg tror også på psykologien.

Jeg "luller" meg ikke inn i noe. Har opplevd min del av dritt, og bruker de verktøyene jeg trenger å bruke for å overleve. Hva er galt med det?

Når jeg ser folk slite, så prøver jeg å hjelpe på min måte. Det er mer enn hva mange gjør.


Hva tror du på?

Jeg var også i en lettpåvirkelig alder en gang, og da savnet jeg sterkt noen som gav meg retning. Vet godt hva det betyr. Da hadde enhver for for retningsgivende kunnskap vært bra å få, men jeg opplevde det som vanskelig å finne. Hva er galt med litt retningsgivende kunnskap?