View Single Post
http://www.youtube.com/watch?v=6oAv0R6gtfk

dokumentar

Norge er en god uviten spøk på mange områder, husk det. Det er folk som misbruker, og andre menesker som har trivsel med det i samsvar med søken, annet, muligens det er et astral-projection drug, siden folk blir satt ut i 15 min, så kansje det river løs astral legemet med den fysiske kroppen i 15 min så en har sjangs til å ta en god dive-in in the u sub-consciusss eller planes, hvis en ifølge har mye chi-energy lagret i kroppen og ikke er totalt amøbe på dette feltet. En liten teori. Foreløpig så burde stoffet vært lov å kjøpe til eget bruk i henhold til en søknad og evt. registrering på at det skal brukes til noe fornuftig ikke for å kjøpe store kvanta og ta med på fjortiss fest. En får også sidestillt annet snuskete narkotika som virkelig er skadelig framfor et psykadelisk ufarlig stoff som åpner chakraene noe radikalt sånn at uvitne tar skrekkelig skade av det, da dem knapt har utviklet sitt ego. Men jeg vet ikke, teorierer, sjaman drug, evt studer carlos castaneda. veien til roma er ages liksom. Finnes også youtube videoer om salvia divonorum, det går igjen at det varer circa 15 min og er egentlig ikke en rus, men noe helt annet, det kan tolkes som at en blir energi sensitiv, men en kan ikke skrive sånt i en avis men i et medium blad for interesserte, aka en skriver ikke religiøse svada tekster heller i avisen gjør en vel, du hadde vel aldri kjøpt det? The spirit was hidden for us in order to allow science to do business. Skal ikke skrøyte for mye på meg selv, livet er hardt for oss alle, men denne planeten gir inntrykk av å være totalt tilbakestående på enkelte områder. Så det suser.