View Single Post
Sitat av Goophy
KisMAC bla. kan knekke WEP-nøkler med Airport Express-kortene. Dog, tror det er noe med at det kun funker med revisjonene nyere enn August 2003(?).
http://kismac.de/

Må bruke en spesiell driver også muligens, les på sidene til kismac du.

Jeg vet helt sikkert at det fungerer, samlet pakker med en iBook senest sist uke.
Vis hele sitatet...
Hm, har en nyere utgave enn det (pb 1,67ghz, februar 05), men kismac henger seg bare opp når jeg prøver å legge til den passive driveren for airport express (er vel den jeg må ha for å få samla pakker fra et sikkert nett?)

Har lest alt jeg klarte å finne av ting som virka nyttig på kismac.de, men da får jeg vel bare bite i det sure eplet og klare meg uten nett til de klarer å få ordna mitt eget nett (faan så irriterende - de holder på å pusse opp gården nederst i gata, der hovedteletavla for hele kvartalet er, og denne oppussinga går tydeligvis til ganske uregelmessige tider, så montørfyren klarer ikke å få tak i noen der som kan slippe han inn for å få plugga meg inn! Har tilogmed fått nr direkte til han, så jeg kan ringe han for å si fra dersom jeg ser liv der, og jeg har sett han i nabolaget flere ganger når han har vært og sett etter selv om det er folk der, så det står ikke på innsatsen fra hans side ihvertfall)