View Single Post
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Jeg klarer meg greit nok på minstetrygd, 7 - 8000,- i måneden sammen med samboeren min som har noen tusen mer enn meg, men han har lån som han betaler på, det har ikke jeg.
Blir litt trist når jeg ser mennesker som tjener så mye mer enn meg og klager over at de har så lite penger og at Norge er så dyrt! Norge er jo ikke dyrere enn hva du gjør det til selv. Alt fra å kjøpe seg en ny bukse til å velge Findus i stede for Firstprice kan fort gi enorme utslag på økonomien.

Max-Mekka, så trist å se at du har slikt et forvrengt syn på samboerskap.

tafsern, du har jammen meg vært uheldig med damene om du presterer å si at de er dyre i drift!
Vis hele sitatet...
Om jeg presterer det? Jeg har da ikke greiet ut om dama mi, jeg spurte trådstarter om dama hans. Og jo, det finne damer som er dyre i drift, og det finnes de som ikke er det. Men å si at et nåtidens forhold skal være som en moderne versjon av red light district, det er jo helt høl i huet!!

Om dama er dyr i drift, så må man bare sette noen grenser. Vi lever i 2008, det er mer normalt å dele på ting, det være seg økonomiske ting eller andre ting, enn det var i gamle dager, da mannen var ute å tjente penger og kjærringa stod på kjøkkenet å laget mat Hehe
Sist endret av tafsern; 7. november 2008 kl. 13:15.