View Single Post
Ikke alle som kler seg alternativt prøver å være noe de ikke er, de slutter kanskje bare å gå rundt og late som om de er noe de aldri har vært. Don’t get me wrong, jeg har ingenting til overs for folk som kler seg ut, tilber ”satan” og bare gjør sånt fordi de synets det er kult, men de er faktisk i mindretall. De seriøse satanistene jeg kjenner har flesteparten veldig normal klesstil og ser ikke spesielle ut i det hele tatt.
Jeg mener uansett at å sammenligne vigrid ungdommer til gothere (ok, greit du sa fjortisgothere, men virket som du siktet mye til gothere generelt) blir feil. Hvis det er fordi de kler seg annerledes og derfor er usikre kan man jo si dette og stonere og bohemer også for eks. De kler seg også annerledes og kommer ofte inn i miljøene de er i fordi de er uskire i samfunnet. De fleste kommer i grunn inn i et miljø de føler de passer best inn i, om de følte seg usikre fra før eller ikke.
Tenkte bare jeg skulle nevne at ikke alle som har en alternativ klesstil går rund tog sutrer over livet sitt og hater seg selv fordi de synets det er kult.
Om noen lurer så er jeg selv alternativ i klesveien.. synth og cybergothish.