View Single Post
At folk velger å bli medlemmer i Vigrid er rett og slett...trist. Jeg har tittet endel på siden deres, først og fremst filmanmeldelsene(!). Og om hver eneste film, syter de og klager over at "jødene i Hollywood prøver å lure oss igjen". Hver _eneste artikkel_. De klager over at svarte er morsommere enn hvite, at de hvite jobber med svarte, at de hvite gjør dumme ting osv. Hollywood er visst en jødisk konspirasjon, i følge disse karene. Jeg blir forbanna bare av å skrive det her, for disse folkene er faktisk seriøse i hva de mener.

Sånn fra naturens side, hva er det egentlig som skal tilsi at en jøde, neger, muslim, hindu eller hva-de-nå-enn-hater skal være underlegne den ariske rase? Hva er dette for en overmenneskelig selvgodhet disse menneskene påberoper seg? Er _vi_ Guds folk?

De klager over at "innvandrerne" stjeler, tar jobbene våre, går arbeidsledige, voldtar osv. For det første så er de fleste av innvandrerne til Norge svensker, dansker og engelskmenn. For det andre så har vel den hvite mann vært langt fra uskyldig rent historisk sett, og det er mer forståelig at "de" skal frykte oss og gjøre gale ting, enn motsatt. Jeg sier ikke at jeg ikke tar meg selv i å være en smule "hverdagsrasistisk", men når jeg tenker over hva jeg da nettopp tenkte, tar jeg meg sjøl i det og jeg blir vel...en smule flau. Å påstå at et menneske er mindre vært kun på grunn av hudfarge er jo i bunn og grunn idiotisk. Det er dumt. Det er som å hate de som skriver med venstre hånd, fordi forskning viser at disse har en tendens til å stjele mer enn høyrehendte.

Til dere som vurderer å bli medlem i Vigrid: skam dere.