Tråd: Hvit hasj?
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av plutonium
Virker for meg som det er et forum fullt av unger som ikke har peiling og åpner kjeften sin når de burde holdt den lukket. synes synd på moderatorerne her. noen ganger kommer det noe fornuftig fra folk, men man skal så absolutt ikke ta hva folk her sier for god fisk. Skal si jeg har funnet ut at dette forumet er godt til å sjekke ut ting jeg ikke har vært borti da jeg kan lese erfringer doseringer og slikt også får jeg vurdere hvorvidt jeg stoler på denne personen, sammenligne med andre steder. Hender og jeg får gode tips om HR her og slike ting. Også om dyrking bestilling, nettsider og slikt er det mye å hente.
Vis hele sitatet...

På vegne av rusmiddelmoderatorene takker jeg for omtanken din.
Vi prøver å holde et visst nivå av kvalitet her på forumet, men det er ikke alltid like lett.
Jeg har nå rensket tråden her for endel offtopic og søppel, og ber dere holde dere godt innenfor tema. Helst bør dere vise til kilder og ikke komme med ubeviselige påstander.

og plutonium: Informasjon om bestilling og nettsteder er vi ikke så keen på å ha her , dette står det klart om i reglene og det er langt utenfor teoretisk stoffdiskusjon.