View Single Post
Opprinnelig postet av windoze
1. Arbeidsgiver = foreldrene mine. Jeg vil tro at det er de til veldig mange andre også.

2. Min arbeidsgiver har alt betalt 300kr, det syns jeg i grunnen er nok. Hvis du ikke skjønner det, ikke prøv. Grunnen til at jeg tok det opp var at det kan bli mye å betale viss man har 2-3 unger i videregående skole. Dersom de ikke klarer å skaffe seg jobb på OD.

3. At OD-nektere får tyn er bra? Den skjønner jeg ikke helt. Det er jo helt på tryne, prøve å mobbe folk til å delta. Det burde vært frivillig.
Vis hele sitatet...
1. OD-Komiteen på skolen din kan hjelpe deg å finne en jobb. Det er uansett ikke så alt for vansklig, de fleste firmaer tar inn noen elever på OD-dagen om de får spørsmål om det.

2. Hvis arbeidsgiver ikke vil betale for arbeidet ditt så får du da for pokker finne en annen jobb. At arbeidsgiver er foreldrene dine er jo bare en latterlig unskyldning, hvis du ikke finner en jobb, så spør OD-komiteen på skolen din.

3. Jeg synes det er bra at slasker som ikke gidder å finne seg en jobb eller spørre OD-komiteen om de har en jobb får litt tyn. De fleste som klager over OD gjør det jo fordi de ikke gidder å jobbe, og prøver med finurlig argumentasjon å legitimere latskapen sin.