View Single Post
Hehe, jeg trodde dere skjønte at jeg satte ting litt på spissen, er jo selvfølgelig klar over at ikke alle vektere er sånn
På samme måte som jeg er fullstendug klar over at dersom jeg ser en somalier på bussen, så betyr ikke det at han er på randen til å gå amok med øks eller sabel.

Det jeg sier, er at mange som velger å bli vektere har tydelig vis et enormt behov for oppmerksomhet og følelsen av å ha makt. Ikke alle, men mange. En jeg kjenner ble vekter etter at dama hans hadde mast og mast, og det skulle senere vise seg at dama hadde en liten uniformfetisj :P

Og til trådstarter: Jeg kjenner tre stykker som har jobbet i Vaktservice. To av dem sa opp og den siste er ikke helt fornøyd med det vaktselskapet heller. Nå er ikke disse vektere, men jeg har, etter å ha hørt hvordan disse tre har prata om jobben sin, fått inntrykk av at det bare er krangling og fullt kaos der... Så hvis jeg var deg, ville jeg nok ha prata med vektere som jobber der før jeg hadde vurdert å begynne i et, etter hva jeg har blitt fortalt, lite seriøst selskap. Nå er jo teknikkdelen i Vaktservice en egen avdeling og har ikke så mye med vekteryrket å gjøre bortsett fra å sende en vekter eller to til å passe på en bygning når de selv ikke gidder å stå opp midt på natta for å fikse et defekt alarmanlegg.

Så snakk med andre som jobber der så du får dannet deg et realistisk bilde av selskapet før du begynner det er mitt råd