View Single Post
Trodde jeg hadde et engangs tilfelle med at en vekter stoppet meg, men er vist flere av oss.

Ble stoppet av en mann for noen uker siden. Klarte ikke å overholde vikeplikten min for en dame i trafikken pga det var glatt og jeg skle ut i krysset, hadde ikke stor fart og det bare ble sånn. Alt gikk bra og sa unskyld til kjerringa og kjørte videre. Når jeg begyner å kjøre er det en løk bak meg som er helt ape. Tuter, blinker og ligger helt oppi rompa mi.
Og som den rolige typen jeg er fyrer jeg på alle plugger. Bråbremser og hopper ut av bilen, fly forbannet. Går bort til apen og spør hva i h**** han vil. Nei han prøvde å stoppe meg fordi jeg ikke overholdt vikeplikten i kryset. "ja vel det bryr du deg om fordi?". Nei han jobbet i en viss etat. "hvilken jævla etat". Nei var underlagt politietaten. "ja vel så lenge jeg ikke ser noe blålys eller idkort gir jeg f*** i hvor du kommer fra, og jeg anmelder deg for grisekjøring jævla idiot" også dro jeg videre uten å tenke så mye mer over det.

Dagen etter på senteret rett ved jobben ser jeg samme kødd i vekteruniform. Igjen så rolig jeg er fyrer jeg igjen på alle pluggene, går bort til kødden og forlanger nr til sjef hans. Etter mye om og men fikk jeg både nr til sjfen en unskyldning fra både sjefen og han.

Det er noen som tror de har utrolig mye makt bare fordi de har på seg en blå uniform. Men som i alle yrker det finnes noen idioter, men de fleste er bra folk som gjør jobben sin på riktig måte.