View Single Post
For de som lurte på hva Vaktservice sa.

Jeg snakket med sjefen personlig, og han ga meg en unnskyldning for det som hadde skjedd, det hadde visst vært flere episoder med denne karen, og dette var den siste advarselen han kom til å få sa han til meg.

Sjefen hadde faktisk fått greie på det før jeg ringte, fordi den ja, idioten av en vekter hadde faktisk skrytt av situasjonen i lunsjen til de andre, og da hadde noen sagt ifra

Men jeg syntes det å rakke ned på alle vektere blir for dumt, vektere gjør faktisk en enorm jobb for samfunnet vårt, iallefall de fleste, er vel noen som er som dere beskriver, ikke kommer inn på politiskolen etc.

Jeg vurderte å anmelde det, men jeg innså at det fins viktigere ting for politiet å ta seg av enn sånne ting, even though jeg skulle likt å fått en unnskyldning av vekteren selv, var vel egentlig ikke sjefen som skulle sagt det.

Og nei, jeg skjønner heller ikke hvordan han kunne sett at jeg hadde sommerdekk på sykkelen, han hadde tydeligvis peiling, men så var han jo helt oppe i rævva på meg og

Jeg har selv planer om å starte som vekter, selv om jeg faktisk mest har lyst til å bli politi, det er jo greit nok å si at vekter er lavere ned på rankstigen enn politiet, men det er vel fordi det bare er et kurs og egentlig ikke en 'utdanning' som politi er, er jo og litt mindre makt man har, men de fleste vektere er hyggelige folk=)

Og btw, jeg ble tilbudt å få jobbe i dette vaktselskapet når jeg blir gammel nok, så det kom da noe positivt ut av det!

Men jeg synes det er forkastelig at folk kan oppføre seg sånn uansett, og om han faktisk skal påstå noe sånt så burde han vel vite om han faktisk har rett eller ei!

Takk for alle innspill

/stian