View Single Post
Trådstarter
451
På tide å svare for meg her. Nei, jeg jobber ikke, og nei jeg er ikke voksen. Det eksempelet med jobb var rent hypotetisk, og antageligvis slik min situasjon blir når jeg flytter for meg selv. Øver meg bare. Min fremtid blir nok i et sånnt fælt okkupert hus som samtlige av dere sikkert ikke skjønner poenget med, og dere må gjerne synes jeg er så ekkel dere bare vil. Takk for komplimentene, forøvrig bruker jeg ikke deodorant heller.

Og jeg skulle ønske det var en grunn til at folk kastet mat, hvertfall en ordentlig en. Men det er det sjeldent. Og til de som hvirkelig tror jeg dumpstrer dyrekadavere; der tok dere grundig feil. Jeg driver vegan (aka. 100 % vegetabilsk) diving. Og ja, det er faktisk forbudt og kaste grønnsaker og kjøtt i samme container. Men jeg har ikke blitt syk enda, mulig immunforsvaret mitt har blitt styrket av bakteriene, men dette kan umulig være en dårlig ting.

Forøvrig kan jeg si at jeg her om dagen hamstret ferdig oppskjært salat som lå innpakket i plastposer. Helt brukbart. Desutten evig masse avakado! Fannt desuten mange uåpnede skinkepakker som jeg tok meg det bryet med å levere ut i i nabolagets postkasser, i håp om at noen spiser det eller gir det til kjæledyra sine slik at slaktdyra ikke har lidd forgjeves.

Og når det er sagt, så oppfordrer jeg INGEN til å spise dumpstra kjøtt som ikke er innpakket, dette tror jeg kan være MEGET farlig.