View Single Post
Har og prøvd heroin et par ganger.
Inntrykket mitt når det gjelder dette stoffet ''og de fleste andre stoffene'' er at det er til dels overdrevet det man bli lært opp til å ''vite'' , og det er en del skremsel propaganda.
MEN heroin er heavy, og det har et stort avhengighetspotensiale. Mye større enn de fleste stoffene man finner på denne kloden, det nærmeste må vell være kokain eller kanskje nikotin?

Jeg tok det nasalt, men det funka for å si det mildt. Kom mye mer sigende og jeg ble kråkefjern. Tror det varer lenger viss man tar det nasalt i forhold til sprøyte.

Dette er egentlig ikke et stoff jeg vil anbefale, pga det er et stoff som gjør at man utsetter seg for en del risikoer. Og det er egentlig ikke vært det.
Men viss man er er person med normal viljestyrke og ikke andre problemer som gjør at man lettere søker trøst\selvmedisering gjennom rusmidler så skal det være fult mulig å bruke heroin på en ansvarsfull og trygg måte. Selv om det finnes langt bedre alternativ man kan dy til for å krydre opp livet. :P

Personlig synes jeg rusen ikke er noe super, utenom at man opplever et enormt velbehag og problemene man evt kan ha i livet slutter å eksistere i det øyeblikket rusen kommer.
Men alt i alt så synes jeg ikke at det er en rus å trakte etter, av mange grunner.
Men alle ser etter forskjellige kvaliteter i et rusmiddel, og det er enkelt og greit et individuelt valg.
Så det er sikkert mange som er uenige med meg.
Sist endret av sneipen; 18. september 2007 kl. 12:18.