View Single Post
nå ble jeg lei meg, men ikke så lei meg at jeg skal ta selvmord *grunn*: jeg greide å fjerne hele innlegget som jeg akkurat har skrevet, og brukt ganske lang tid på. men skal prøve å skrive en del av det på nytt.

*pust*

til å begynne med kan jeg si at jeg aldri har brydd meg nå spesielt om karakterene på skolen. selvfølgelig var jeg veldig gla når jeg fikk en 4 eller 5, 6erne arbeida jeg aldri for å få. på videregående lå jeg på strykk i mange fag, skulle egentlig ha strøket i minst ett men heldigvis hadde jeg en snill lærer.

vil nok ikke si at det er noe å ta livet si for, bare fordi man fikk en 5. noe som jeg synes er en veldig veldig god karakter. selv om jeg bare har et snitt på rundt 3, vil det ikke si at alle dører er lukket. heldigvis er det en ganske stor verden der ute. selv har jeg like mye lyst til å studere i kina, eller usa som her i Norge. jeg elsker å reise rundt i verden, livet er på en måte en reise.

om du fortsatt synes at en 5er er dårlig, ville jeg anbefale deg å slutte på skolen. ta en jobb, eller reise litt. få inpulser, se hva verden egentlig handler om. karakterer er ikke alt som teller her i verden, kanskje det føles ut sånn for deg akkurat nå. men det er nye mer mellom himmel og jord, og det skal vi være gla for.

hva jeg vil gjøre med livet? jo, jeg vil bygge ett slott i frankrike eller i øst-europa, og invitere alle vennene mine på fest!