View Single Post
raz
raz's Avatar
Trådstarter
559
Jeg har på følelsen over at de fleste her missforstår hva jeg som trådstarter mener.

hvorfor tror du folk spør? Kanskje fordi er ute ettersvar fra freaker med erfraing, har selv fått hjelp til å reparere pcn min opptil flere ganger her, men nettverks problemer osv.
Vis hele sitatet...
Enig med deg her.
NFF er det første forumet jeg leter etter eller starter en tråd når jeg har ett problem med maskina mi.
Gunnen til dette er at jeg som oftest et utfylende svar på under en halvtime, dette skal NFF ha drops for!
Det er da ingen synd å poste en ny tråd når maskinen dør og vill ikke starte på nytt igjen.
En av grunnene til dette er at alle maskiner inneholder forskjellig hardware, forskjellig hardware betyr forskjellig grunn til problem eller løsning.
Problemet oppstår når brukere starter en ny tråd om cs eller msn, igjen.. og igjen.. og igjen.
Svaret står utfylt i en annen tråd- og ikke kom her og si at "nye brukere har det vanskelig med å finne svar" fordi det trengs virkelig ikke en rocket-scientist for å kunne bruke søk funksjonen.

Det er ingen fare i å skape en "dum" tråd, det er ingenting som heter en "dum" tråd.
Alle tråder har en eller annen nytte for en eller annen.
Men tråder som blir skapt gang etter gang etter gang og inneholder det samme, jævla dumme drittet er til ingen nytte for noen.
Dette er et forum, ett sted hvor mennesker diskuterer tema relaterte ting.
Det er ingenting som er en "lame post" heller, alle har sitt syn og sin mening.
Men re-posting av tråder som finnes fra før av er tåpelig.

Er enig med både trådstarter og CoDEmASTeR. Men istede for og klage, hvorfor ikke prøve å skrive noen guider eller lage noen gode tråder selv? Samme hvor mye vi klager er det jo vi medlemmer som må forbedre oss, ikke nFF. Ble kansje en litt rar setning dette, men la gå.
Vis hele sitatet...
Prøver ikke å klage, men å rette fokus mot et problem som vokser i større grad for hver uke som går.
Prøver vel kanskje bare å vekke opp folk litt, har noen her noe på hjertet eller en ide i hodet, så skriv en artikkel eller en guide ffs!
Mange kreative hoder rundt omkring her.

Hvorfor drar noen av dere inn det nedlagte warez forumet?
Det er en god grunn til det er borte og det er likegreit.
Det var bare spammet til helevete med REQ, "takk!" og "klarer ikke å åpne .rar".
Trenger ikke å være et undergrunsforum for å ha en warez seksjon.. folk her kan prate så mye om warez de bare vill, det er bare ikke lov å direkte distribuere eller requeste.
Problemet oppstår når en bruker ikke vet hva han\hun skal gjøre med en .bin fil som de har lastet ned fra KAaza selv etter at det har blitt postet 5 tråder og en guide.

Hadde dette skjedd en gang i blandt hadde det ikke gjort noen verdens ting, alle forum i lignende størrelse har samme problem, men løser dette ved å være litt strenge på tråder som allerede finnes fra før av.

Er det den tiden på året nå? Denne tråden kommer også opp med jevne mellomrom. "nFF ER IKKE ARTIG LENGER!!"
Vis hele sitatet...
Grunner til hvorfor det skjer står forklart over 2 sider i denne tråden.
Jeg søkte med fant ikke noe særlig lignende.
Du som crew burde se på dette som konstruktiv kritikk fordi det er du som eier en form for ansvar som crew-medlem.

Problemer med tråder som gjentar seg? Lag en samletråd da, gjerne en som er så god at vi kan tenke oss å klistre den fordi den rett og slett løser alle de problemene som kommer.
Vis hele sitatet...
Det finnes jo for det meste allerede, men folk lager jo nye tråder likevel.
Samletråder er ingen nødvendighet om folk hadde søkt.

Crew gjør en god jobb, jeg hadde sikkert ikke klart å gjøre det i nærheten av likegodt selv.
Av en eller annen grunn så var det mye mye bedre her før.
Nå er det ensformelig og repeterende, ingen dag var lik på NFF før i tiden.
Det er medlemmer som forlater dette stedet av forskjellige grunner, husker en tråd laget av bla Carlo.
----
Konklusjon: Få fingen ut av ræva å gjør noe selv om du ser noe galt!
Vis hele sitatet...
Hva er det du tror jeg prøver å gjøre...

Det er ikke meningen å whine, men å rette fokus på et problem som gjør at dette forumet mister kvaliteten sin.
Sist endret av raz; 20. april 2006 kl. 11:24.