View Single Post
Sitat av nso
Siden jeg ikke finner noen tråd som inneholder ordet "injection" som passer den beskrivelsen (jeg sql-injecter databasen og henter frem "slettede" tråder, som i realiteten bare er skjult) er det veldig vanskelig for meg å svare på dette spørsmålet. Jeg syntes dog å minnes en tråd i den sjangeren for ikke så alt for lenge siden, og den var skrevet på hardcore sms-språk, så kanskje det er den du tenker på.
Vis hele sitatet...
Er usikker på hvor lenge siden dette var, men husker helt klart at det ble skrevet "SQL-injection" i tråden. Samt ordene ASP og PHP om jeg husker rett...
Det ble etterhvert postet linker til sider man kunne "utnytte", men jeg syns heller linkene evt. kunne blitt fjernet i så fall, og ikke hele tråden.

Sitat av nso
nFF var ikke bedre, jeg var yngre, jeg var mer uvitende, og jeg var dummere. Det var også du, og alle andre som har vært medlem her i lengre tid.
Vis hele sitatet...
Heh, der tror jeg du er inne på noe. Vi som har vært medlem siden dag 1 har jo egentlig fått med oss så å si alt av både gode og dårlige tråder.
Ikke dum den, nso... Ikke dum...

Sitat av meitemark
Kan nevne at bare på første side av "vanlig diskusjon" ligger det 5 sletted emner som er drept i dag.
Vis hele sitatet...
Savner "søppelbøtta" (eller hva det var) vi hadde her tidligere. Selv om tråder bør slettes, er det ofte morsomt å lese for det om
Men det henger vel folk ut på en måte da
Sist endret av CoDEmASTeR; 20. april 2006 kl. 00:13.