View Single Post
Problemer med tråder som gjentar seg? Lag en samletråd da, gjerne en som er så god at vi kan tenke oss å klistre den fordi den rett og slett løser alle de problemene som kommer. Da er det enklere for oss i crew, og for de i vif som er blitt moderatorer å bare kunne si; se denne tråden du, og lukke/slette den gjentagene saken.

Desverre er det blitt slik at selv ikke vi i crew klarer å holde oversikt over hva som finnes av løsninger på problemer, så vi klarer ikke ta alt, men jeg kan forsikre dere om at det daglig forsvinner mengder av tråder om emner som er blit informert og diskutert til døde her gjentatte ganger. Men dere kan ikke se hva vi gjør, med mindre dere plutselig legger merke til at en tråd magisk forsvinner. Kan nevne at jeg med stor glød dreper de fleste ANFO tråder i pyroforumet med mindre jeg ser det er kommet noe matnyttig i de(ikke ofte). Noen ganger ser vi at gjentagende tråder bringer opp nye problemstillinger/løsninger, og da lar vi de ofte være. Det hjelper heller ikke noe særlig på at hver gang noen trekker opp en gammel tråd så er det "OMG!!111 gammel tråd" på de 3 neste postene uansett om den som trakk den opp igjen hadde noe nyttig å legge til eller ei.

Kan nevne at bare på første side av "vanlig diskusjon" ligger det 5 sletted emner som er drept i dag.

Joda, vi vet at mange av de nye trådene kunne vært unngått om folk hadde kunnet søke, men desverre så er det ikke alle som vet hvordan man søker skikkelig. Heller ikke alle skjønner at tråder som forsvinner vil si at de er slettet, og poster derfor en ny en.

Vil dere har artikler, eller guider, så lager dere en og sier i fra til crew så gjør vi vår magi.

Til trådstarter og alle andre:Jeg begynnte som forummod i denne typen fora; halvundergrunn og data/it i '99, og det eneste som har steget siden det, er antall folk og postcount. Antall drittposter med svada er omtrent det samme som antall nyttige poster sett prosentvis.

Og neida, vi sletter ikke tråder som gjelder klager ang nFF. De kommer med jevne mellomrom så vi må gjenta det vi har sagt en gang før. Felles for alle er at ingenting skjer. Alle som klager gjør stort sett ingenting. Ingen guider. Ingen artikler. Ingen ingenting. Jo ventelite, de klager ved neste tråd om saken.