Tråd: 1. gang Hasj?
View Single Post
Hvis du først skal røyke joint (noe jeg ikke anbefaler, da det er mindre sjans til å merke noe første gangen) så hold deg for all del unna "City-Joint" løsningen..! altså, ferdis med utbyttet innhold/filter, fordi dette papiret brenner så altfor fort! og plutselig er jointen opprøykt og du sitter igjen uten å være fjern.. den løsningen passer best til når du skal røyke "in public".. derav navnet City Joint.
Lag heller en flaskebong med maispipe eller lignende! my4e mer sjans for at du får effekt første gang da..
Og ja, det er BEVIST at fysikken din ikke tillater THC reseptorene til å våkne første gang du røyker.. link kommer senere..
Men tar du stort nok trekk, eller røyker mange nok ganger første kvelden så blir du nok stein skal du se..
Og forresten, syns dere 15 er så forbanna tidlig?? de fleste begynner jo å røyke(tobakk OG hasj)/drikke alkohol når dem er i 13-14 års alderen..! nå kan det kanskje hende at tallet ligger noe høyere her på forumet siden det er så mange nerder (no offence) her da..
MEner også at det kan være BRA at man begynner å røyke hasj i den alderen, man er riktignok mer voksen og stabil/kjenner seg selv ved rundt 20 års alderen, men å bruke ett svakt psykedelisk stoff i en alder hvor man vokser og utvikler seg veldig raskt kan få folk til å "våkne" mer opp slik at man ikke bare blir enda ett A4 menneske..
Sant nok, ikke ALLE takler å begynne med hasj i den alderen, men dem merker det som regel selv, da dem syns det blir ubehagelig å røyke og stopper/begrenser nok forbruket sitt selv..
Og trådstarter, du er godt rustet når du har OSS som hjelpekanal når du begir deg ut i den virkelige verden men (desverre) kriminelle verden...
Lykke til! og ikke være redd for å spørre!!

OT: Post nr 300!!!!!!!!!!!!!!! wow!! vet sikkert mange ler av meg nå med "bare" 300 posts, men for meg som er her så skjelden syns jeg det er mye...! Håper jeg har fått bidratt med noe god informasjon da folkens, og ikke bare tull og tøys den tiden jeg har vært her..!
Sist endret av Juno; 4. mai 2006 kl. 01:43.