Tråd: 1. gang Hasj?
View Single Post
De første gangene merker man somregel lite, jeg ville altså da anbefalle å blande en mild joint til å starte med, fks, 0,3g. om det begynner å skje noe med synet, eller at du begynner å prate som om du har tåke i hode kan du røyke mer men det er ingen vits å stappe i seg 1 gram om du ikke får noen effekt, bortkasta penger. ikke forvent deg noe, placeboeffekten fungerer dårlig når det gjelder hasj. du MERKER når du er fjern, men det er ingen fasitsvar hvor mye en kropp tåler, en jeg kjenner hadde røyka hasj noen ganger før å hadde ikke merka no, men selv sa han at han tok gjerne 1 g,. på sparket, 6 trekk på en sterk standard + 0,6g var nok til at han lå på dass å spøy å gråt fordi det snurra så jævelig. han fikk panikk fordi han trodde han skulle dø, å når man paffer går gjerne tiden sagte å det kan virke som om rusen aldri gir seg, jeg måtte stappe i han 2 liter med imsdal å la han ned på senga, senket belysningen å gikk ut. etter at rusen hadde gitt seg litt kom han tuslende ut av rommet der vi andre satt, å sa;
noen som har noe å ete? pizza, brødskiver, eller bare noe, jeg ble glad å ga han derfor en hel grandis å litt cola :P

men pass på, ikke alle foreldrer tar det like godt som min mor gjorde da hun fikk høre hva hennes sønn gjorde på fester... :P