Tråd: 1. gang Hasj?
View Single Post
Sitat av Public Enemy
Er 15 år, 16 om noen uker. Noen syns kanskje dette er litt ungt for å prøve hasj. De som syns det skal vite at eg har tenkt godt gjennom det, og vet hva eg går til.

Har ingen planer om å bli storforbruker av hasj. Visst eg liker det, skal eg røyke MAKS en-to ganger i måneden.
Vis hele sitatet...
[MORAL]
For å få det unna, kanskje du tror du vet hva du går til, men som 15-16 åring så vet du aldri hva du går til. Du tror du har mest peiling på alt i verden, og at du kommer til å bli dødsrik som 20åring. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke prøvd det som 16åring, for sjangsen er ganske stor for at du sklir ut. Har flere kammerater som har gjort det allerede. Da tenker jeg på skole og sånt. Med meg har ikke dette skjedd enda, men jeg ser ikke bort ifra at det kan skje, så jeg vurderer å slutte.
[/MORAL]

Etter røyking en-to ganger i måneden den første måneden er det ikke noe som heter en-to ganger lengre.. da blir det enten 4-8 ganger eller 30-31 ganger i måneden .. Selv foretrekker jeg maks 4-8 ganger, i og med at jeg tar veldig hensyn til skole og slikt, men mange av kammeratene mine er vel oppe i 30-31 ganger stadiet

Om dere skal ha en jonas ville jeg ikke anbefale at dere ruller den. Få en som er en erfaren bruker til å rulle den, han vet sikkert hva han holder på med, og du får en god joint. Om dere skal rulle den er det stor fare for at den blir mekka feil og dere får 0 rus. Og selv om den er godt mekka skjer det veldig ofte at førstegangsbrukere ikke får noe rus ut av joints.
Dersom dere ikke har noen erfarne til å mekke for dere vil jeg anbefale flaske/pipe. Ja, det kan rive på lungene ( i den forstand at det gjør jevlig vondt de første gangene), men da er dere så og si sikret rus, og det er enkelt og lage. Pass også på at dere får mekket kifen godt inn i tobaccen før dere røyker den, kjipt å røyke store klumper som ikke brenner ned ordentlig, da går halvparten til waste. Jeg vil heller ikke anbefale mer enn 0.5 om ganga i begynnelsen. Ta heller flere hits utover kvelden. Også må dere jo ha masse munch, dere kommer garantert til å bli sulte etter å tygge noe, så kjøp inn masse godis.

Min favorittmat når jeg får munch er iallefall en feit chips (maarud paprika eller noe) Et par skåler med dip, 2-3 colaer og et par pizzaer. Da skulle du hatt nok kos for kvelden

Til slutt. Say no too drugs! *Kremt..*