View Single Post
Sitat av slickflick
Og jeg hadde sannsynligvis stemt rundt 9 hvis jeg skulle stemme i dag.

Skjønner ikke helt kritikken mot slike filmer; "dårlig historie", "dårlig skuespill" osv. Jeg har aldri gått på en slik film for å se god historie eller godt skuespill, jeg går på kinoen vel bevisst om at dette er en film med masse action og stappfull av effekter, og ofte blir jeg veldig fornøyd. Skal jeg se en film med god historie og godt skuespill finner jeg en film som har det og ser den filmen. Og tro at en film som "300" skal ha slike elementer i seg føler jeg grenser mot dumskap, men skjønner at folk kan tro det hvis de aldri har hørt om filmen før. Det går dog ann å gjøre litt research før man ser en film, slik at man vet at dette ikke er en film med god historie og dermed styrer unna den, ellers burde man jo forvente seg en god del bomerter på kinoen..
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare det at den mangler god historie og godt skuespill, det er det at den er dårlig rent filmatisk sett. Når man da hører fra alle rundt deg at den er så sykt bra og at det er den beste filmen de har sett på lenge, blir man så klart skuffet med mindre man blir blendet av spesialeffekter og vold og derfor sitter igjen med et positivt inntrykk selv.