View Single Post
Må si denne tråden minner veldig mye om de andre militærtrådene.. en del gode tips, men en haug med oppgulp av vandrehistorier, og unødvendig kompliserte løsninger. husk at det enkle er ofte det beste. faktisk. "metoden" til eXpergefacio er veldig grei. dårlig psykisk helse er et godt kort for å slippe, uansett om det er sant eller ikke. ryggproblemer er veldig greit, vanskelig å bevise/motbevise. Et par minus på synet også mer enn nok for å slippe. Hvis man ikke insisterer på at man vil inn, og blir sittende på et kontor hele tjenesten. Genrelt holder det rett og slett å si at man ikke vil inn.
Systemet har endret seg ganske mye de siste årene. Jeg kjenner det dessverre fra innsiden :P men kom meg heldigvis bort.

Jeg vil påstå at det her er rimelig bombesikre metoder. Skal man sikre seg hundre prosent trenger man bare å legge til psykiske lidelser i tillegg til en av de andre. Flesteparten av sesjonstriksene og vandrehistoriene er bare unødvendig kompliserte og blir gjennomskuet med en gang. Man viser bare at man er en idiot, og det har sjelden stoppet noen fra å komme inn i forsvaret..