View Single Post
Sitat av Raymond
En ting jeg har lurt litt på, jeg finn innkallelse og skulle egentlig inn i januar i år, men pga skole måtte jeg utsette det, så kan ikke dra inn før sommeren 2008.
Jeg har da fylt 22 år og er halveis inn i mitt 23 hvis jeg skal inn i 2008. Hvor stor sjangs er det for at de tar meg inn? Er det sånn at hvis jeg har søkt utsettelse så er det garantert at de ikke glemmer det og sender brev når jeg er ferdig med skole?

Etter endt utdannelse har jeg lyst til å etablere meg, ikke sitte i skogen med masse 18åringer.
Vis hele sitatet...
Ble kalt inn i militæret høsten 2 år siden. 20 år var jeg da ( så seint fordi noe rot med statsborgerskap, de trodde visst jeg var dansk). Men innen da hadde jeg skaffet meg lærlingjobb og startet å betale på hybelen. Så jeg måtte søke om utsettelse. Fast forward 2 år, mer spesifikt for 2 uker siden. En fin lapp i posten som forteller meg at de ikke har glømt meg og ser fram til å se meg på Gardeskolen i Oktober. Jeg har ingen ærlige gode grunner til å si nei.

Desverre har jeg en viss æreskodeks jeg følger, og nekter å juge bare for å slippe militæret.