View Single Post
..
Trådstarter
Har en morsom historie angående sengevæting. Dette var en i rekrutten ved en leir på Østlandet. Han sto opp og pissa i senga hver natt. Han sa han hadde hatt problemer med det i alle år, hver eneste natt, men aldri turte gå til legen med det.

Han ble dimmitert og satt på natt-toget hjem. Det han ikke visste var at et befal var blitt plassert på samme toget. Han sjekket senga til den dimmiterte når toget var fremme.

Ingen urin. Han ble satt på neste tog tilbake.

En annen måte angående narkotika, dette fungerte på 80-tallet. Og dette vet jeg er en sann historie, pga. personen er i slekta mi. Han prøvde alt, tok søvndyssende midler for å virke sløv og masse annet. Når dem hadde adsettelse/sammensettelse på AG3 fikk han plutselig noen voldsomme vridninger i noen sekunder.
Befalet spurte hva som var galt. Han sa han hadde tatt så mye LSD før og fikk flashbacks til tider. 4 timer senere var han på vei hjemover.



Og til dere som mener at folk er feige fordi dem ikke vil i Forsvaret. Jeg var helt lik dere. Så ned på folk som ikke ville i Forsvaret (gjør jeg dels enda). Men jeg ler dersom du ikke har vært i Forsvaret selv enda. Du har ingenting å si, så om du skal poste kun for å kalle andre for pyser, uten at du har vært i Forsvaret selv, fuck off.
Sist endret av Goda; 25. mai 2007 kl. 12:41.