View Single Post
vi bruker its: på skolen. Vi sitter på egen pc hele dagen (går GK allmen). Men vi bruker det til alt. får alle beskjeder, leverer alt, har alle lapper og planer der. synes det funker bra jeg. og ja, vi må bruke sikker tilkobling, det er slitsomt da, kan ikke lagre passordet i nettleseren, og så må man bytte så ofte.

men ihvertfall det eneste vi har gjort at bøll der inne er at vi sitter jo på samme pc hele dagen, og det er vår pc som bare vi bruker. så logger på its: om morgenen, og så er jeg pålogget til den ikke vil mer, men pleier ikke å logge ut siden jeg bruker det så mye, så det er ikke så stort problem å sende meldinger fra andres pc'er. ingen bug eller no, men en fysisk glipp av personen. en annen ting: man har sånne prosjektgrupper, om noen har et prosjekt med mye skolearbeid lagret så kan du logge inn på deres bruker og invitere deg selv til det prosjektet. og så sette deg selv som leder. da har du all makt. da kan du slette brukere, slette litt og litt, eller slette hele prosjektet. det er ikke noe vits i å gjøre det, ikke morsomt i det hele tatt. men det er mulig.