View Single Post
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
452
Sitat av Johnny B Vis innlegg
Er du klin sprø? Du kan ikke bare "tørke av sprøyta og selge den videre".
Det er som å lure folk til å kjøpe hepatitt og HIV.
og for din egen del, rote rundt i søppelbøtter med spesialavfall, også kjent som farlig avfall, er ikke hardcore, det er idioti. Det er forsåvidt også roting etter gamle matrester i andres søppel også. Bare fordi en eller to av de som har framstått på tv har holdt seg frisk over flere år betyr ikke at dere gjør det ; )
Vis hele sitatet...

Haha, det der var nok veldig overdreven ironi



Uansett, det nærmeste din livstil jeg har kommet sålangt, er de dagene jeg venter på et stipend og ikke har røyk / snus og finner meg 10-20 halvrøyka røyk, kjøper meg rizla og pusler sammen 5-6 rullings ^^ (eventuelt brekker av filterer og røyker der og da, kommer ann på hvor mye som er igjen).

Uheldigvis tror jeg at det stopper der. Hadde vel tatt med meg elektronikk osv som har blitt kastet om jeg kom over det, og kanskje innpakket mat som bare er et par dager forran datoen.

Jeg vil si at morderne mennesket har kommet inn i en slik transe at vi ikke bryr oss om hva vi kaster, fordi vi kan jo bare skaffe mer uten at det har personlige konsekvenser.

Blir nok aldri noen hardcore anarkist jeg nei. Jeg har ikke troen på at det fungerer i praksis, selv om jeg er enig i teorien.