View Single Post
At noen plukker med seg sneiper som de har funnet, og røyker de etterpå synes jeg bare er ekkelt, hadde selv problemer med å dele en sigg med kamerater da jeg var yngre og ikke hadde råd til å kjøpe egen røyk.
er heller ingen fan av at noen plukker med seg mat fra søppla å spiser den, men er den innpakka, og sånn er det vel greit, ikke min greie, men om noen får glede av det så bra.

da det gjelder dumpster diving drev jeg med dette som yngre, dvs 5-6 år gammel, da dro jeg ned i containeren hver måned, da boretslaget hadde søpple insamling, og dro med meg halvegs ødelagte leker, speedometere, hjulkaplser og alt annet som små barn synes er kult selvom det er ødelagt.
fikk en drøss med naboklager da jeg ikke fikk lov å ha det inne i leiligheten, og samlet alt sammen under trappa i gangen.
ellers tok jeg med meg ting som bøker, og ødelagte motorsager fra dynga en gang, (moro å bruke da vi lekte krig)
det beste funnet jeg har funnet som "rotte" var da det var papirinnsamling for mange år siden, og jeg fant en komplett Pyton samling i en pappeske, har den enda.
men som sagt, jeg synes mye av det Potrick gjør er direkte ekkelt, men siden det bare ender opp på dynga å råtne alikavel, så er det jo bra at noen får brukt for det, bare ikke prakk dritten på andre uvitende, og skal du ta klær fra dynga å hive i uff containere, så vask det først.