View Single Post
Trådstarter
451
Sitat av beltespenna
Planter har da også disse egenskapene ?

Ontopic: Du tror ikke det finnes en grunn til at soveposen ble kastet i søppla ? Selv om du ikke ser noe kan alt mulig dritt ha vært i den, og dette skal du sove i?

Utrolig mye tyggi som ligger utover gatene rundt over også, kikk under et skrivebord på skolen så finner du kanskje en fersk uten småstein..

Helt topp at du rydder opp etter oss !!
stå på
Vis hele sitatet...
Det er vesentlig forskjell på en plante og en ku, at planter i varierende grad har de samme egenskapene er jeg enig i, men det er det som utgjør forskjellen, at deres eksistens ikke preges av følelser på samme måte som dyr, og at de har disse egenskapene i varierende grad. Når det er nevnt skal man være takknemlig for all mat, ikke bare kjøtt.

Soveposen inneholdt muligens et par lopper og slikt, men ikke noe problematisk, har sovet den inn et par ganger nå, utrolig digg sovepose

Tja, tyggi er ikke noe av min interesse. Jeg plukker jo bare en brøkdel av det jeg finner, for om jeg skulle plukket alt hadde mye av det igjen gått i søppelen fra min side av, og det hadde jo blitt helt feil eller hva?
Har funnet masse stilige interiør greier som jeg har pakket ned til den dagen jeg får meg egen leilighet: lamper, hyller ++