Tråd: Doble hyppere
View Single Post
Sitat av wtf_pills
Rart det er umulig å få tak i "ekte" grønne når de fremdeles produseres og omsettes i europa! Og hva skjer når det er tomt for kryssere??? Mange kommer til å slite når det er tomt!
Vis hele sitatet...

Jeg maa bare lege til safta mi ogsaa,
paa markedet her i tyskland floreeeerer det av originale grOnne 1mg paa brett (som for noen aar siden det ogsaa var en oversvOmmelse av grOnne i norge) for ca 60 -80kr brettet, oftest ogsaa i original uaapna pakninger..men derfor finnes det NULL dobble hyppere her..

saaa jeg truur at hvis det blir sapass tOrke av rohypnol i norge, saa faar nok folk kontakte meg, sa skal vi nok alltids faa til en liten( eller stor) konvoi til norge....hehe, neida, liten spOk..

men sist jeg var i norge ( sandefjord) hOsten .06, var det ikke no sArlig tOrke paa grOnne eller dobble, men var VELDIG overpris!! ca 35kr for "lOse" grOnne, og ca 55kr for dobble..
men det var sfj da...og i sommer 06 i oslo, var det heller ikke no sArlig tOrke... bare litt mindre grOnne en vanligvis, men dobble- " de gamle europeiske EKTE 2MG restbestandende" var det fortsatt nok av....