Tråd: Doble hyppere
View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg vet at jeg kommer til å få mange uenige sjeler i mot meg nå.

Men helt ærlig - så gikk det en "scam" norge rundt her for 4-5 år siden der det florerte med "Dobble Rohypnol" som da var Rivotril.
Om det den gang var placebo effekten som spillte inn på alle og en hver av oss vet jeg ikke - men 2mg Rivotril fungerer uansett til det bruket man måtte ønske.

Jeg er ikke enig med Juno, da du sier at alt de gjør er å miste hukomelsen .?
Banal påståand, - for hvilke Benzodiazepiner gjør ikke det?
Om man er "fersk pilleknasker" fungerer ALT av benzodiazepiner så sant man overstrider 3 tabletter. Si hva du vil - men etter å ha bodd forskjellige steder i landet har det aldri vært noe endring i det.

Jeg var så innspist på rohypnoler i 2002 at jeg (dum som jeg var) pjåta i meg 72 grønne 1mg Rohypol, uten å engang kjenne funkskjonen av dem.
Selfølgelig fungerte dem, men med amfetamin oppå dem, i tilegg til HARD og GJEVN pille knasking månedene før - så merket jeg så og si ingenting.
"72" er kanskj et rart tall for noen, men det var det vi kom til - da vi fikk det for oss at vi skulle telle hvor mange vi egentlig spiste i løpet av en dag.. (Sløs)

Poenget mitt er at det du sier juno er 100% inviduelt og å kvalifisere Rivotril på den måten du gjør og nesten uskadelig gjøre dem - kan virke farlig for andre brukere på forumet.
Jeg mener da, at 2 mg Rivotril Clonazepam er ganske sterke og er ikke piller man skal undervurdere. Å miste hukomelsen er -ikke bare- det som skjer.

Jeg har sett og vet om peroner som blir ruset av 3 stesolid 5 mg. Diazepam. Jeg for mindel kunne sikkert ha spist 15 stykker uten egentlig å kjenne på annet enn trøtthet. Dette har da selfølgelig med kroppens tilvennings evne å gjøre. Og at jeg får dem på resept..

Blander man disse pillene med alkohol vil alle og en hvermann få en "bedre" effekt av pillene, og da er Rivotril og Rohypnol ganske "farlige" ..

Jeg er fullstendig enig i at Rivotril -ikke- kan måle seg med Rohypnol og at Flunitriazepam fungerer bedre enn Clonazepam, men for en average newbie er det ikke rare forskjellen..

Som jeg nevnte tidligere i denne posten, var det en sånn "allround scam" i Norge rundt 2002-2003. Alle hadde dobble rypper, der kun de med litt kunnskap kunne skille disse fra Rohypnol til Rivotril.
Jeg og en kompis fikk faktisk "analysert" disse på det lokale sykehuset her jeg bor.

At personer selger Eplepsi medisin som rohypnol og skal ha mer penger for de, er jeg helt enig i at blir feil og den diskusjonen har jeg hatt med diverse personer tidligere da dette var ett emne..

Jeg kan ikke svare for hvilke piller som er på markede i dag, ettersom jeg er veldig lite oppdatert..
Men sist gang jeg så Rohypnol 2mg var disse innpakket i hylstre, så 2 mg Flunitriazepam var det i dem.
Hvor de blir laget og om det er Diazpam i dem i stedet for Flunitriazepam har jeg ingen kjennskap til.. Og bryr meg forsåvidt svært lite.. Bare ikke betal 40 kr stykk for evt da "2mg diazepam" .. Lite smart..

Jeg vil tørre å påstå at Rohypnol, Xanor og Rivotril er blandt de sterkeste Benzodiazpin'ene man får tak i her til lands.
Dette er -min- mening og ikke et fasit svar på de sterkeste pillene i Norge...

Meningen med dette innlegget er rett og slett å slå tilbake på "ufarlig gjøringen" jeg følte ble postet tidligere..
Det er så visst ikke ufarlig å hive i seg Benzo'er - med mindre man vet hva man holder på med.

Gjenomsnittet på alderen av brukeren på rusmiddel forumet er utrolig vanskelig å finne ut av og dermed må det også vises til advarsler mot disse preparatene. De er tross alt - med heroinen blitt en ganske så stor -"Folke sykdom"-

Bevis kan jeg tilrettelegge med et enkelt knips med mobil kameraet.