View Single Post
hadde en uventet, sterk opplevelse på 2C-B for en 2 måneders tid tilbake: jeg og noen kompiser hadde vært på byen en fredag, fått på endel cola og masse alkohol. vi holdt det gående til 11-12 tiden på lørdags morran, da begynte jeg å bli ganske dritta og sliten, lå litt rundt på gulvet og skreik og holdt på (skikkelig fylla for å si det sånn) en kompis av meg fant ut at vi trengte litt pepper for å våkne litt. så han tok taxi for å ordne og var tilbake ganske kjapt. når han kom inn så var han ikke treg om å få lagt opp en liner. han så vel at jeg trengte litt så han la opp en skikkelig feit en. det var hvertfall en 0,2er.

jeg sniffa dette, helvete som det svei. jeg gikk rett på dass å prøvde å få orden på nesa mi. så er det vel en god halvtime- time som jeg ikke husker no av, når jeg "våkna" fra det igjen var det helt sykt mye som skjedde, farger overalt, jeg husker jeg lå på tregulvet og sa til kompisen min "fy faen dette her er psykedelisk" uten å egentlig helt skjønne hvorfor. det var som om noen hadde malt hele leiligheten i en psykedelisk lakk, det var halliser overalt selv om jeg hadde øyene åpne eller lukket. deretter husker jeg ikke en dritt de neste 4-5 timene. venna mine hadde ringt giftsentralen og dem hadde bedt ham om å sende meg til legevakta, men han så ann situasjonen og lot meg være. dem stakk ut igjen på byen i 18-19 tiden, jeg lå igjen men jeg husker ikke så mye av dette.

i 20-21 tiden fikk kompisen en telefon av han som hadde solgt oss peppern, som var drittbekymra og spurte om vi hadde tatt no og forklarte at vi hadde fått feil pose, vi hadde fått 2C-B istedenfor. kompisa slang seg på den første taxin de så og kjørte hjem. når dem kom inn døra fant dem meg inne på rommet til marius i fosterstilling, jeg var helt ute. hadde ikke sjangs til å skjønne hvor jeg var engang... dem fikk forklart meg hva som hadde skjedd men det tok litt tid før jeg skjønte det, var skikkelig i drømmeverden og bare satt å stirra på veggene som var fulle av rennende farger mens jeg hørte på kompisene pratet om kvelden og alt det sinnsyke som hadde skjedd. i en liten periode var visst halve trynet mitt lamt, det så visst helt sjukt ut. jeg prøvde å kommunisere, men det ble bare bliadregv€gikohvla. tror jeg fikk sove sånn rundt 11-12 tiden på søndag, da var jeg extremt kjørt, både fysisk og psykisk.

har litt erfaring med flein og diverse sopper, har testa LSD en gang sammen med extacy, så jeg har vært borti psykedeliske før, men jeg hadde ikke hørt om 2C-B før jeg var på det selv:=) alt ialt en ganske sjuk tur iogmed at jeg ikke helt visste hva som skjedde... men så stor dose som jeg fikk i meg er visst nok til å stryke med a.....

er ikke så flink til å få det ned på arket og i tillegg er det mye jeg ikke husker, så jeg håper den ikke ble for slitsom å lese....
Sist endret av Sinister; 18. september 2007 kl. 23:56. Grunn: avsnitt er en fin bil