View Single Post
Vil bare fortelle om en liten smell jeg gikk på ved å kombinere 2c-b med div andre stoffer.
Kvelden startet med 2-3 jointer som vanlig(bra weed), snortet så sikkert 0.3g med pepper, droppet èn rosa supermann.
Etter ca 45 minutter tok vi taxi til utestedet vi skulle på, jeg merket ikke noe spesielt, noe som er vanlig for meg i begynnelsen av hva som helst.. Tar en supermann til etter 20 min på utestedet, danser litt, men kjenner at lysten på komboen 2cb+knips som jeg hadde hørt mye positivt om fristet. Fra tanken begynte til jeg satt og snortet 2cb på doen gikk det ca 10 minutter tenker jeg, husker jeg tenkte at det sved mindre enn første gang jeg prøvde. Snortet ca 3/4 av 25 mg, ble litt desorientert, men ikke veldig prega. Ca en halvtime senere snortet jeg det som på røft øyemål var halvparten av 15 mg, utover dette blir tid osv uklart.

Det føltes som om jeg ble dyttet i mellom to forskjellige verdener, den ene SYYYKT negativ, husker ikke hvorfor jeg syntes den var det, bare at jeg aldri har kjent en så fremtredende vond følelse psykisk noensinne. Det rare var at plutselig kom jeg liksom litt til meg selv, husker jeg rakk å tenke "nå må jeg slutte å tenke negativt", men jeg bare datt tilbake til den negative verdenen.
Det rare var at jeg ikke hadde spes halliser, bare husker ting som omtåket og veldig vagt. Husker at jeg stod på 7-11 under en luftepause, og syntes det var rart at kiosken ristet, før sidemannen spurte om det gikk bra med meg siden HELE meg ristet litt.. Da gikk det opp for meg hvor mye forskjellig jeg egentlig hadde tatt den kvelden, og at det kunne være farlig, men utover kvelden red jeg bare av stormen og prøvde å fokusere på å danse og være positiv, det hjalp, men jeg husker jeg var så langt nede at jeg tenkte at jeg kunne solgt en stygg venninne av meg for å skaffe knips. Ikke en tanke jeg er stolt av, 3 knips og 2 stilnoct senere hadde jeg hatt sex med en venninne i 4-5 timer, disse husker jeg ingenting av, men jeg skal ha spurt hvem hun var hvert 3 minutt, lagt hånden på ansiktet hennes og sagt"nå er du borte"(og så latt som hun ikke var der i 1 minutt før jeg ba hun be mannen bak jakken min gå).

Jeg tror jeg slapp lett unna fordi jeg husker INGENTING av den perioden jeg hadde halliser, husker bare den følelsen- akkurat som den euforien og religiøse følelsen på MDMA, bare omvendt.

Dette ble litt rotete da jeg egentlig tok det litt på sparket, skal sies at jeg sjelden prøver andre stoffer ellers.(Med sjelden mener jeg andre stoffer enn weed/alkohol gj.snittlig 1 gang hver 2 mnd), jeg har prøvd KUN 2c-b, dette var før denne kvelden og det var en HELT annen opplevelse. Faktisk en av de beste psykedeliske opplevelsene jeg har hatt, så avslutningsvis kan jeg vel egentlig si at det å kjøre apecombo med 2c-b ikke er et godt tips, men alene eller mixet forsvarlig med gjennomtenkte doser og tider så kan det være så kraftig du vil det skal være.