View Single Post
Etter å ta testet 2C-E, methylone og 2C-T-2 må jeg si jeg har fått en viss begeistring for den underlige verden med research chemicals. Men, jeg ble fort mettet for 2c-e og 2c-t-2. Ser ikke for meg at jeg gidder å ta noen av dem igjen i nær fremtid. Methylone, derimot, vil jeg ha mer av.

For de som er nye på feltet:
For guds skyld, ta sikkerhetshensyn! 2c-t-2 sendte meg spyende på gulvet mens jeg var i en helt annen dimensjon (se triprapport: her). På 2c-e gikk jeg på en liten smell der jeg var tura lenger enn jeg egentlig orka. Ikke at jeg har hatt noen negative opplevelser som sådan, men det kunne egentlig ha gått meget til helvete.

Ingen oppfordring til bruk, men for de som føler seg erfarne med de mer vanlige rusmidlene, er disse et herlig avbrekk. Ikke begi deg på en tur uten å være erfaren. Som dodecha sier, enkelte av disse får f.eks LSD til å virke som sukkerspinn, og det er jeg helt enig i.

Kommer til å teste 4-ho-dipt, dpt, dipt, 2c-i, 2c-c og 5-meo-det også, men det kommer nok til å ta en stund før jeg turer ut på de viddene igjen.

edit: Enormt bra tråd, Dodecha. Bare synd den har blitt så bortgjemt

edit2:

Tips:
For de stoffene som virker bra oralt, men som krever enormt små doser, kan det være lurt å blande det ut med alkohol. Jeg blanda 1g 2c-t-2 med 250ml sprit, noe som betyr 40mg/cl. En centiliter blir da en heftig brukerdose, og kan lett doseres med en sprøyte (uten nål, selvsagt).
Sist endret av Nichotin; 23. desember 2006 kl. 23:52.