View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av battlecaT
Hvordan kan man identifisere 2C-B pulver?

Hvordan kan man identifisere 2C-B i kapsel?
Vis hele sitatet...
Jeg satt å kjedet meg med et EZ-kit her for èn måneds tid siden og fant ut at jeg ville se hvilket utslag 2C-B gav på testen-
I "bruks annvisningen" står det oppført forskjellige farge koder som skal beskrive hvilke substanser som er i en eller flere Ecstasy tabletter.

Jeg tok først en Ecstasy tablett av type Hvit okse og B-29. Begge disse slo ut raskt på EZ-testeren med en mørk-lilla farge. Noe som i følge EZ-testeren da inneholder MDMA eller eller MDMAl (veldig) ligende stoffer.
Hvor vidt det var dette i disse tablettene vet jeg ikke, men personer jeg har pratetet med har fortalt at de var begge gode tabletter.

Uansett.
>Jeg kjedet meg som sagt og hadde en liten pose med 2C-B for hånd. Jeg fant meg en keramikk kopp, snudde den opp ned og slengte ørlitte-grann 2C-B på bak siden.
Så tok jeg EZ-kitet og dryppet en dråpe på koppen/stoffet.
Pluttselig begynte det å røyke som FAEN, og dråpen begynte å koke/boble på koppen jeg holdt i.
Den ble knall - mørke grønn i løpet av et halvt sekund. Noe som i følge EZ-testeren indikerer 2C-B . Svakt grønn til mørk grønn.
Det tok sikkert 4-5 sekunder før det sluttet å koke, og jeg må innrømme at det er noe av det spøreste jeg har sett, innen for EZ-testing.

Poenget er at om du er redd for å få i deg feil, så er det i hvertfall mulig å sjekke hvorvidt det er 2C-B eller ikke.