View Single Post
Utenom dodechas, Tiaz og enkelte innlegg har jeg ikke giddi å lest de andre nøye, bare kjapt rangert ut i fra de første tre linjene og hoppet videre. For å besvare generellt her: Alt med -brom i seg kan ikke skytes, gjør f... så vondt i nesa og smaker j..... vondt. Har dessverre ikke fått sjansen å prøvd noe av de nevnte preperater, så jeg må bare stole på en venn, la oss kalle ham "guru" som sa dette til meg.

Bare for å nevne det, "Guru" er den som har klart å forklare Pikhal tvers igjennom grundig for meg, så om jeg tror på hans uttalelser om -brom, ja - resten er opp til dere.

For de som har giddi å lest Pikhal, skjønner at det ikke er en vanlig "interessert" eller "nysgjerrigper" som klarer i detalj å forklare de syntetiske aspekter Pikhal gjennomgår. Shulgin rules, det gjør for f.... meg også visse andre...

Forresten, jeg er veldig interessert i å høre andres synspunkter på Pikhal, særlig i emnet "essential oils". Det kan dere lese om på www.erowid.net eller .com, eller var det .org? husker ikke, erowid er det lenge siden jeg har benyttet meg av som oppslagsverk, selvom det er her "public version" ruler - så fins det andre nettsider jeg av merkelige grunner ikke gidder nevne opp her - men stikkord er "beslektet med erowid, lyca, etc"...

Les synspunkter - ikke oppskrifter... SYNSPUNKTER, DETTE ER ET FORUM, IKKE SANT???