View Single Post
And above all, man har det som regel noe inn i helvette gøy på mange av disse opplevelsene! Og det skal man heller ikke glemme synes jeg. Selvom man ikke alltid oppnår noen innsikter eller noe høyere forståelse for noe som helst under en tur så føler ihvertfall jeg meg ganske chill en stund etter trippen. Er så snålt dette her, fantastisk, moro, spennende, og veldig spirituelt og lærerikt at du føler deg ofte litt fersk når du igjen returnerer til din hverdagslige virkelighet.

Mentalmelt har vel sagt det som er å si, men jeg kan også legge til at forutenom opplevelsene så er det mange psykonauter som blir trukket mot Hinduisme, Buddhisme og annen østlig filosofi. Dette her kan man såklart sette seg inn i uansett, men det er som regel ikke før man har gjort seg en skikkelig erfaring med en radikal bevissthetsendring at man åpner seg opp for slikt og mye annet. Man sklir inn i mange andre tankespor, utvider måten man tenker på, og ikke minst hva man tenker på. Helt siden jeg oppdaget disse stoffene, føler jeg at jeg har vokst på mange områder og lært mye =)
Sist endret av Sky; 20. januar 2009 kl. 07:08.