View Single Post
I det siste har jeg blitt fasinert av diverse tripprapporter og fakta om psykedeliske stoffer og har lest en god del. Har selv ikke fått noen form for psykedelisk rus, men den tiden vil vel komme Hvorfor jeg ikke har prøvd det ennå er fordi jeg føler jeg er litt for ung(16år) og mangelen på kontakter som kan skaffe. Vet at jeg kan bestille salvia på nettet eller plukke sopp, men har bare ikke fått ut fingeren!

Det som jeg finner så interessant er det å forvrenge hele virkelighets oppfatning og oppleve noe helt out of the ordinary. Jeg liker også veldig godt psykedelisk musikk og kunst.

Men så kommer vi til saken:
Hva er det folk mener med at de har lært noe etter en tripp?
Andre sier også at de har fått kunnskap om seg selv, verden, virkelighets oppfatning o.s.v.

Er det at når man opplever disse syke eller fantastiske tingene at du forandrer synet på virkeligheten? Utvider horisonten?
Hva kan man lære?
Hva slags informasjon får du for eksempel av disse skapningene/tingene du møter på dmt eller salvia?
Mange sier at du ikke blir den samme, hvorfor? Gir disse opplevelsene så stort inntrykk?

Og til slutt: Jeg ser at mange mener at verden hadde vært ett bedre sted vis verdensledere/vanlige folk hadde inntatt psykedeliske stoffer. Hva hadde det forandret samfunnet og politikken?

Jeg forstår at det er vanskelig å forklare dette til en som ikke har prøvd det, men skal prøve å forstå så godt jeg kan.

Ps: suger i norsk!