View Single Post
Sitat av paranoy Vis innlegg
Alt han trenger er å søke om en gyldig Treasure Trove License (TTL) på øya. Jepp, en egen lisens for skattejakt på øya!
Vis hele sitatet...
Haha! Var det så enkelt.. Får være en påminnelse om at jeg må google litt mer


Luni: "Jeg har sett serien, og det som kjennetegner sporene hans hele veien er at de er virkelig syltynne, to delte steiner i skogen inkludert.
Når Amundsen hevder å kunne se tre distinkte merker i den ene steinen basert på videoopptak i etterkant, som helt sikkert står for bokstaven G, da burde det blinke noen varsellamper om hvor biased denne mannen er."


De steinenes plassering er suspekte, først fordi de er to halve uten den andre halvdelen. Hvor er den andre delen? Er den utenfor radiusen de gravde er den plassert. Det ble riktignok bare bekreftet på det ene stedet, men det er allikevel nok for meg. Han visste akkurat hvor de skulle grave. At funnet ble noe annet kan han ikke akkurat klandres for.

Nest er det rart at det er merker på den steina. (Jo, det er det! :P) At han drar bokstaven G ut av tre forsenkninger synes også jeg er drøyt, men jeg synes jeg ser tegn etter tre punkt. Hvem gjorde det og hvorfor?

Når det fra før av er påvist at noen har plassert steiner der i perfekt symmetri, så blir det ikke utenkelig at det er mer å finne.

Jeg venter i hvert fall spent!