View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Jeg har selv ADHD og en kamerat av meg har ADD.
Vi har fordet om spist X antall syre tripper og hatt så mange sopp turer at det er umulig for meg å telle dem. Jeg gikk en gang 5 dager i strekk på syre tripper og en sommer i danmark gikk vi vel annen hver dag på sopp i 2 uker. I tillegg har jeg jo hatt eget grow kit og hatt min del syretripper.
Med dette mener jeg at det ikke kan være noe farligere å innta sopp eller syre om man har ADD/ADHD.
Det kommer vel ann på hvilken psyke man har fra før av, og hvilke forventninger man har til rusen. Gjør man seg kjent med virkningene ved å lese på nettet og høre på andres erfaringer, vet man gjerne litt hva man går til, slik at man ikke får en "knyttneve overaskelse" i tryne, fordi du ikke skjønte hvorfor ting og tang ble så 3D og begynte flyte/bevege seg inn i hverandre o.l.


Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt? Hva er det egentlig? Er det at en kompis vurderer det og du lurer på om det vil gå bra med han?

I såfall kan ingen mennesker garantere at en sopptur vil gå bra.. Men hvis du tenker på alle mennesker som har spist sopp og syre opp igjenom - er sjansene for at det ikke skal gå bra relativt liten.
For å være på den sikre siden med at det ikke skal bli for mye av det gode, kan det være lurt å kjøpe inn benzo'er av noe slag ( Valium, stesolid, sobril ) og ha i bak-lomma for safety..
Sist endret av spQ; 2. juni 2006 kl. 11:14.