View Single Post
Jeg er fullstendig enig med deg Q-werty.
Ta feks 100 år siden, hvis en kvinne kommer in på toget hville mennene ha reist seg opp for og gi henne sitteplass, jentene trengte ikke ta seg av regninger, jentene trengte ikke jobbe osv.

Idag, med skal de ha de samme rettighetene men fordet skal de bli behandla som prinsesser, du skal altid lukke opp døre for dem, spandere på dem, hvem skal kjøpe ringen? Mannen!
Og hvis en kvinne har lyst til og være hjemmeværende med ungen så er ikke det lett for henne pga av kvinneretighets kjempere som sier at du ikke er likestilt hvis ikke du jobber.

2 av 3 som tar selvmord en men, men går hverst ut av skilsmisser osv osv.
Jeg merker det selv på skolen, jenter får det mye lettere når det kommer til usetning av lekser og sånt.

En gjen med jenter i klassen våres prøvde og anmelde læreren fordi hun hadde sakt "gå og tygg på dette" og kastet en papir bit på dem i timen.
Et par dager senere fikk alle høre historien om hvordan læreren hadde tatt og stapper papir i munnen på den ene jenta til hun nesten ikke fikk puste, stakar jente, hørte det hele tia.
Det var første gang jeg hadde sett en lærer i klassen vår behandle jentene på samme måte som guttene, det fikk katastrofale hendelser.

Livet i klassen er u-utholdig nå, jentene klager og klager på at de får stygge komanterer, hvi guttene måtte ha en prat med rektor fordi noen av jentene misstrivdes,
Men hun samme jenta som klagde over de stygge komentarene sier ting som, "fløtt den stygge kvisete ræva di" i gymmen, alle guttene opplever dette hver dag, men ingen har brydd seg eller tatt det personlig på noen måte, men når denne personen selv går og klager på sånt blir jeg SÅ FRUSTRERT!!!1!!!!

Ps... Hadde det ikke vært for men, hadde vi snakka tysk!!!!
Hvem har kjempet ut alle kriger? Hvem har lidd for federlandet men andre er hjemme?!

POENGET MITT ER, EN KVINNE KAN BEHANDLE EN MAN SÅ JÆVELIG, MEN VÅGER EN MAN OG KOMME MED EN LITEN KOMENTAR ER DET OVER OG UT!
-------------------------------------------------------------------------------------

Nå snakker jeg om i norge, og andre mer demokratiske frigjorte land, men sånn er det ikke i land som feks Saudi Arabia osv.

Ps, heter det ikke femenister?
Sist endret av torsken; 25. november 2006 kl. 14:40.