View Single Post
for all del. la folk sykle å bilistene som klikker vinkel klikke vinkel. de klikker somregel vinkel uansett hva som hindrer deres 10 km/t over fartsgrensen fart igjennom landet.

MEN

sykler selv og der det er gang å sykkelsti så sykler jeg faktisk på den å sykler heller inn på veien når folk kommer iveien for meg der. såfremst det ikke er full trafikk da.

en annen ting er at det somregel er mange veier til samme plass. noen er roligere og kansje kortere men med lavere fartsgrense. disse veien skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke bruker.

er så mange eksempler på at syklister sykler midt på riksveien når det er småvei o.l som tar mindre tid, mindre risiko rett ved siden.
for å pressierer så gjelder det "cowboyene" som har brukt mye penger på selvlysende klær å trange klær. hastigheten og farten deres hadde uansett ikke overskredet fartsgrensen. men de velger fortsatt å sykle vaglende midt på en hovedvei.
det er disse som bør få opp øyene for de oppfører seg prikk likt de som ikke skjønner at det er fult mulig å kjøre under fartsgrensen å ikke 10 over og fortsatt komme seg fram.


til notis: både sykler å kjører. men hensyn bør følge BEGGE. spesielt når veiene er så dårlig tilrettelagt som de er i norge