View Single Post
coka har jeg aldri prøvd, men jeg har prøvd pepper 3 ganger. det holder i grunn for min del!!! første gangen fikk jeg en utrolig bra rus. føltes omtrent som å være full, bortsett fra at alle de negative tingene ved alkoholrus var helt bort. følte at jeg hedde 110% kontroll. med det var helt til nedturen kom neste morgen..... eller egentlig samme natt. fikk skikkelig noia. tror knapt jeg har vært så deppa i hele mitt liv. vanskelig å beskrive. men det værste er nesten at du mister alt som heter matlyst, og bare kan drømme om å sove etterpå. endte med at jeg måtte ta meg fri fra jobben etter hverken å ha spist eller sovet på 3-4 døgn!!
andre gangen gikk det mye bedre. pepperen jeg fikk tak i da var nok lite potent. merket i alle fall ikke så mye til det, og jeg klarte faktisk å få sove samme natt. sikkert mye pga. at jeg var rimelig dritings......
3. gang var med pepper jeg hadde igjen fra forrige gangen. da var jeg helt alene hjemme. tror aldri jeg har fått gjort så husarbeid på en dag før! var totalt hyper. helt til jeg plutselg følte meg slapp. etter det ble jeg bare sittende foran pcen og chatte som en gal. svarene bare rant ut! og svettet som en gris gjorde jeg, enda det ikke var mer enn 15 grader i huset!
anbefales absolutt IKKE!